Gå til innhold

Elektronikk fungerer ikke i kollektivet og hamsteren er borte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte en hamster i starten av desember. Likevel om det ikke er lov i kollektiv. Har gjemt det store buret på rommet og ingen har merket den. Lot en venninne passe på hamsteren i juleferien med å sjekke 2 ganger i jula om han hadde mat å drikke. 

Hun påstår han var i buret når hun dro siste dagen som var den 27 desember. 

Men jeg kom tilbake idag hvor tven i stua ikke fungerer, musikkanlegget fungerer ikke og en lampe vi har i taket fungerer ikke. 

Og hamsteren er borte. Jeg kan ikke fortelle dem at hamsteren har gjort det. Jeg blir kastet ut og jeg har iallefall ikke råd til å betale for dette. Hva hadde dere gjort?? 

Anonymkode: d4bfc...39c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har hamsteren forårsaket dette? Sikker på at ikke venninnen din har hatt fest ? 🙈😅

Anonymkode: c7e20...22f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan har hamsteren forårsaket dette? Sikker på at ikke venninnen din har hatt fest ? 🙈😅

Anonymkode: c7e20...22f

ts her

Mistenker at hamsteren eventuelt har ødelakt ledninger. Har erfart før hvor jeg hadde hamster og den hadde gravd hull i veggen og ødelakt ledninger

Skrevet

Her har du faktisk driti deg loddrett ut, siden du har brutt loven der du bor og derfor ikke kan forklare hva som har skjedd hos deg. That's life...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, TheGirlWhoWaited skrev:

Her har du faktisk driti deg loddrett ut, siden du har brutt loven der du bor og derfor ikke kan forklare hva som har skjedd hos deg. That's life...

men hva skal jeg gjøre da?! 

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo alltids skylde på venninna di og si at hun ødela alt mens hun var hos deg ? Og heller kaste alt av bur og utstyr og late som du aldri hatte hamster til å begynne med. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så du vil ha oss til og tro at hamsteren din har gjort alt dette? Må innrømme at jeg lo litt når jeg leste åpningen. Har du sjekket sikringene?

Min teori er at de har hatt fest, så har ting gått over styr og hamsteren er collateral damage.

Anonymkode: 1d05a...bcb

AnonymBruker
Skrevet

Satser du på at ingen i kollektivet ditt leser KG? Det blir ikke så vanskelig for noen som kommer tilbake til ødelagt TV, stereoanlegg og lampe å gjøre koblingen.

Anonymkode: a86b9...3ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...