blå Skrevet 3. april 2005 #1 Skrevet 3. april 2005 Jeg hater de, jeg ser ut som en mopp på hue. Jeg har prøvd langt hår, kort hår, lyst hår, mørkt hår, antipermanent, rettetang. Uansett så ser jeg ut som en dust på håret. Er det hjelp å få?? jeg har prøvd utrolig mye forskjellige styling produkter, og snakket med 1000 frisører. Jeg trenger noe som gjør håret litt fetere (har knusktørt hår) Jeg må ha noe som jeg kan ta i når det er vått, og jeg trenger det i hele håret. Frisøren tar i en liten ert i tuppene.........men da er det kun tuppene som er fine.....resten av håret er som en brusete mopp. HJELP
Gjest Gjesta Skrevet 3. april 2005 #2 Skrevet 3. april 2005 I know that feeling!!! Jeg bruker en leave-in kur fra Kerastase som hjelper meg en god del på vei. Den oransje fra Elasto Curl-serien. I tillegg bruker jeg en olje fra oleo relax-serien. Da blir håret mitt ok. (Jeg bruker mer leave-in kur enn anbefalt,...) Hvor krøllete er håret ditt? og hvor langt? Jeg har halveis ned på ryggen, og en salgs variant av korketrekkere (som jeg strekker med fingrene).
Gjest seroxata Skrevet 4. april 2005 #3 Skrevet 4. april 2005 :o jeg kunne drept for å få krøller!! jaja...
Nana Skrevet 4. april 2005 #4 Skrevet 4. april 2005 Jeg bruker olje og rettetang (+varmebeskyttende spray eller lotion) for å temme krøllene mine. Oljer jeg kan anbefale er Silker fra Farouk eller Oleo Relax fra Kerastase. Det hjalp også at frisøren klipte håret slik at jeg fikk mindre volum.
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #5 Skrevet 4. april 2005 For meg hjalp Frizz Ease serien fra John Frieda. Spesielt serumet som man tar i når håret er vått.
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #6 Skrevet 4. april 2005 Jeg bruker også den orange Elasto curl serien fra Kerastase. Shampoo.balsam,og en deilig leave-in staylin/balsam etterpå.
blå Skrevet 4. april 2005 Forfatter #8 Skrevet 4. april 2005 Jeg driter i om det er inn :evil: Jeg hater de enda mer....... Vær snille jenter....jeg trenger mer hjelp, jeg skal prøve alt dere sier bare jeg får kontroll over krøllen.
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #9 Skrevet 4. april 2005 Kjøp Kerastase Elast CURL creme .demper og gir definerte krøller .Redken outshine er også kjempebra.
Gjest Gjesta Skrevet 4. april 2005 #10 Skrevet 4. april 2005 Prøv den nye grønne matrix serien.. jeg har krøllehår som ikke er noe koselig mot meg., den funka bra for meg. Tenkte jeg skulle prøve kms jeg nåda.. jeg prøver desperat finne en serie som ikke er testet på dyr som funker bra.
blå Skrevet 4. april 2005 Forfatter #11 Skrevet 4. april 2005 Prøv den nye grønne matrix serien.. jeg har krøllehår som ikke er noe koselig mot meg., den funka bra for meg. Har aldri hørt om det jeg. Kikka litt på nettet, og kanskje det var noe. Men hvor finnes den?? jeg trenger noe som ikke er dritdyrt. Jeg trenger ganske mye i håret for at det skal funke, og da går 100 ml veldig fort. Jeg vet at alle frisørene sier at: "jammen denne er så drøy i bruk, du trenger bare en liten dråpe" Jeg trenger ikke bare en dråpe, jeg trenger i hele håret.
:-) anna Skrevet 4. april 2005 #12 Skrevet 4. april 2005 frizz ease fra John Frieda er ikke dyrt, og de selger det på enkelte Vita-butikker
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #13 Skrevet 5. april 2005 hei blå, jeg har krøller, og har i alle år gått med håret i strikk. helt til jeg fant en frisør som har skikkelig peiling på å klippe krøller (holder til i oslo) - og byttet hårprodukter. Nå bruker jeg 'hypercurl' fra Wella SP (bruker det i hele håret) For å få litt mer 'spenst' i krøllene bruker jeg Redken curl boost. Dette fungerer veldig bra for meg, så jeg vil på det varmeste anbefale deg å prøve det! lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #14 Skrevet 5. april 2005 Matrix selges på hqhair.com den orange sleek look er også veldig god.
Gjest Gjesta Skrevet 5. april 2005 #15 Skrevet 5. april 2005 Har aldri hørt om det jeg. Kikka litt på nettet, og kanskje det var noe. Men hvor finnes den?? jeg trenger noe som ikke er dritdyrt. Jeg trenger ganske mye i håret for at det skal funke, og da går 100 ml veldig fort. Jeg vet at alle frisørene sier at: "jammen denne er så drøy i bruk, du trenger bare en liten dråpe" Jeg trenger ikke bare en dråpe, jeg trenger i hele håret. Den finnes på hqhair.com. Jo jeg vet det, frisørene sier bruk bare en dråpe, men det funker jo ikke på mitt hår hvertfall Ellers har håret med hatt vledig godt av redken smooth down kuren da Den holdt for meg i 2 mnd.
Gjest Gjesta Skrevet 5. april 2005 #16 Skrevet 5. april 2005 Matrix selges på hqhair.com den orange sleek look er også veldig god. Japp , den er også bra.. men for krøllehår er den grønne serien dems bedre. Forresten så er loreal structurizing fibre gel veldig bra for å samle brusen i håret etter du har brukt evt stlylingcreme/ serum... krøllehår lever sitt eget liv om det blir for mykt.
Gjest JustVisitting Skrevet 2. juni 2005 #17 Skrevet 2. juni 2005 hei blå, jeg har krøller, og har i alle år gått med håret i strikk. helt til jeg fant en frisør som har skikkelig peiling på å klippe krøller (holder til i oslo) ..... Hvilken frisør??? Jeg bor i Oslo og leter desperat etter en frisør som kan krøllete hår!!! Jeg blir sååååå takkenemmelig for å få navn og adresse på en god krølle-frisør... :kysse:
Gjest Tulipan ikke inne Skrevet 3. juni 2005 #18 Skrevet 3. juni 2005 Jeg bruker produktene fra Redken som er tilpasset hår med krøller. Shampoo og Balsam Fresh Curls og en kur som jeg ler være igjen i håret Spin Control. Denne også fre Redken. Uten denne ser håret mitt ut som jeg har puttet den ene fingeren i stikk-kontakten :evil: . Det skal ikke være enkelt med krøller. Ikke bare å hoppe ut av sengen ogrett på jobb her nei Redken er ikke det billigste merket som finnes, men det er i allefall det merket som jeg har funnet som gjør håret mitt bedre. MEr krøller, mindre krus
hilli Skrevet 3. juni 2005 #19 Skrevet 3. juni 2005 Body Shop har en slags krem laget av kokosolje til krøllete og brusete hår, kanskje den kan hjelpe? Du får den i en tynn rund metallboks som er oransje. Den var for fet til mitt hår, som er veldig tørt og litt krøllete. Jeg har også gått gjennom flere hater håret mitt perioder. Verst var det da alle skulle ha pinnerett, tynt og pistrete hår, noe jeg ikke har men hadde såå lyst på... Nå derimot er det akkurat moteriktig med løse bølger :-) , jeg nyter det så lenge det varer...
tigerpus Skrevet 4. juni 2005 #20 Skrevet 4. juni 2005 En coctail som virker bra på meg om dagen er Kerastase Oleo Relax hårkur i dusjen og styling en mix av Redken Smooth Down Heat Glide og Redken All Soft Leave In Treatment. Da ser håret greit ut. :brunette: Men er det regn, yr eller fuktig vær er jeg dødsens uansett. Da er det hestehale og/eller caps som gjelder.... :hår: -- Tiger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå