AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #1 Skrevet 2. januar 2019 Mener jeg så tidligere i 2018, nye Luksusfellen episoder fra 2018, men de forsvant, og ble ikke sendt mer? Er jo bare gamle sesonger som sendes på tv3! Noen som vet? Anonymkode: a5fef...a10
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #3 Skrevet 2. januar 2019 2 minutter siden, Rita87 skrev: Sesong 19 ligger jo på Viaplay Ja, men bare 8 episoder. I Sverige har de typ 12 episoder pr sesong. Er den norske så kort som bare 8? https://www.viafree.no/programmer/livsstil/luksusfellen/sesong-19 Anonymkode: 8c13a...f9a
Rita87 Skrevet 2. januar 2019 #4 Skrevet 2. januar 2019 I know, men sesong 19 har bare 8 😖Ligger stortsett på 8,9,10 i Norge.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #5 Skrevet 10. januar 2019 Jeg synes at de kunne ha kontaktet mange tidligere deltakere, og kommet med oppdateringer om hvordan det egentlig gikk med disse folkene. Ganske mange deltakere som fikk temmelig gode avtaler med kreditt-selskaper og sånn. Etter alle disse sesongene som har vært nå, så burde det være ganske mange som burde være ferdige med å betale ned på alle sine lån og kredittkort. Med mindre de har fullstendig bæsjet på leggen da, og er helt ute og kjøre igjen. I så fall har vel ikke Luksusfellen-programmet særlig lyst til å vise frem disse tullingene igjen nå. Men hva er egentlig poenget med å produsere dette TV-programmet da, hvis det egentlig ikke hjelper noen av deltakerne? Disse folkene driter seg jo fullstendig ut på TV i beste sendetid, men uten at det egentlig hjelper for dem i det lengre løp. Anonymkode: aa375...9c8 3
Prinsesse788 Skrevet 11. januar 2019 #6 Skrevet 11. januar 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes at de kunne ha kontaktet mange tidligere deltakere, og kommet med oppdateringer om hvordan det egentlig gikk med disse folkene. Ganske mange deltakere som fikk temmelig gode avtaler med kreditt-selskaper og sånn. Etter alle disse sesongene som har vært nå, så burde det være ganske mange som burde være ferdige med å betale ned på alle sine lån og kredittkort. Med mindre de har fullstendig bæsjet på leggen da, og er helt ute og kjøre igjen. I så fall har vel ikke Luksusfellen-programmet særlig lyst til å vise frem disse tullingene igjen nå. Men hva er egentlig poenget med å produsere dette TV-programmet da, hvis det egentlig ikke hjelper noen av deltakerne? Disse folkene driter seg jo fullstendig ut på TV i beste sendetid, men uten at det egentlig hjelper for dem i det lengre løp. Anonymkode: aa375...9c8 Dessverre tror jeg de fleste faller tilbake i gamle vaner.
Vox_populi Skrevet 11. januar 2019 #7 Skrevet 11. januar 2019 3 timer siden, Prinsesse788 skrev: Dessverre tror jeg de fleste faller tilbake i gamle vaner. Ikke overraskende i det hele tatt! I stedet for smalhans (som de fleste av oss opplever), lever disse et uhemmet luksusliv. Når så virkeligheten innhenter dem og de endelig må begynne å betale tilbake, så er de jaggu meg heldige enda en gang – andre tar mesteparten av regningene. Selvfølgelig faller de tilbake i gamle vaner, de måtte jo være kåldumme om de ikke gjorde det! De dumme her, det er du og jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #8 Skrevet 11. januar 2019 Det har jo vært flere tilbakeblikk for å se hvordan det har gått med noen av deltagerne. Noen har også stilt opp i intervju i diverse aviser/ blader og fortalt hvordan de kom seg på rett kjøl. Selvfølgelig vil det være noen som ikke klarer å skjerpe seg, men de fleste får i stand en gullkantet avtale og har i såfall bare seg selv å skylde på. Jeg synes det er et bra og lærerikt program, og her har ungdommene nesten blitt "tvunget" til å se noen episoder. De har godt av å se hvor lett det er å havne i bakleksa økonomisk. jeg synes de som stiller opp i programmene er tøffe (og man får jo et visst inntrykk av hvem som kommer til å få alt på stell igjen ) Anonymkode: 9e7ad...015 4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #9 Skrevet 23. januar 2019 En ring jeg har lagt merke til i flere episoder er når programlederne skal sette seg ned med deltakerne, helt i begynnelsen av episodene. Så skal deltakerne ramse opp hvor mye lønn de får, hvor mange forbrukslån og / eller kredittkort de sitter med (og selvfølgelig størrelsen på alle disse) og og så videre, og så videre... Så skriver programlederen ned alle disse tingene på papiret, samtidig som de har denne samtalen. Men alle disse tingene er vel informasjon som deltakerne er nødt til å opplyse om, allerede i løpet av søknadsprossesen? Så hav er egentlig poenget med å ramse opp disse tingene en gang til, og at programlederen skal skrive ned disse tingene? Anonymkode: aa375...9c8
Chablis Skrevet 23. januar 2019 #10 Skrevet 23. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En ring jeg har lagt merke til i flere episoder er når programlederne skal sette seg ned med deltakerne, helt i begynnelsen av episodene. Så skal deltakerne ramse opp hvor mye lønn de får, hvor mange forbrukslån og / eller kredittkort de sitter med (og selvfølgelig størrelsen på alle disse) og og så videre, og så videre... Så skriver programlederen ned alle disse tingene på papiret, samtidig som de har denne samtalen. Men alle disse tingene er vel informasjon som deltakerne er nødt til å opplyse om, allerede i løpet av søknadsprossesen? Så hav er egentlig poenget med å ramse opp disse tingene en gang til, og at programlederen skal skrive ned disse tingene? Anonymkode: aa375...9c8 Det er for å gi deg som seer en viss oversikt. 7
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #11 Skrevet 24. januar 2019 Jeg tipper at de med store kontantuttak havner i fella igjen, for jeg kan ikke skjønne annet enn at det går til rus. Anonymkode: 13bb8...054 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå