Gå til innhold

Hvor ofte går du på kino?  

1. 1. Hvor ofte går du på kino?

• Aldri
      0
    • En gang i året
      7
    • En gang i halvåret
      6
    • En gang i måneden
      14
    • En gang i uka
      2

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg synes jeg går altfor sjelden på kino. Det er jo så deilig å sitte i kinosalen og "bli med inn i" filmen! Det er noe med mulighet for barnevakt og tidspunkt som gjør at det ikke blir så ofte som jeg vil.

Hvor ofte er dere på kino - sånn cirka?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

I det siste har det vært ca 1 gang i mnd/annenhver mnd.

Skrevet

Jeg går nok relativt sjelden, rett og slett fordi jeg glemmer å sjekke hva slags filmer som går. Det blir kanskje en gang i mnd. Men vi kjøper mye DVD'er da, så jeg får det med meg da.

Skrevet

Jeg svart en gang i mnd. Det er kanskje ikke helt riktig, men sånn i gjennomsnitt så er jeg nok det.

Skrevet

Jeg går aldri.

Har lyst til det men blir liksom aldri noe ut av.

Siste gang jeg var på kino var i 1998. :oops:

Skrevet

Jeg krysset av på 1 gang i måneden, men det er vel riktigere å si 2 ganger i måneden i snitt. Det går litt i perioder. Men jeg liker godt å gå på kino.

Gjest Litjmæ
Skrevet

Kryssa også for en gang i måneden, men det er kanskje litt i overkant, jeg tror ikke vi er der tolv ganger på et år... Men kos, det er det!

Skrevet

Flere ganger i måneden (uka også ofte). Men det er fordi jeg jobber der og derfor ser alle filmer gratis. :-)

Gjest Madeline
Skrevet

Jeg går vel på kino ca en gang i mnd. Da blir det som regel på filmer som jeg ser sammen med barna. Men mannen min og jeg får også tatt en kinotur innimellom. Før jeg fikk barn var jeg på kino en gang i uka. Film er best på kino!

Skrevet

Ca 1 gang pr mnd,, Prøver ihvertfall på det!

Gjest lilletroll
Skrevet

En gang i året kanskje.....er supersjelden....for det første er det jo dyrt, da, men det er mer det praktiske... + dørstokkmilen...

Skrevet

En gang i måneden!

Elsker film på kino :P

Skrevet

Då eg budde i Oslo var eg ofte på kino. Kanskje 2-4 gangar i mnd.

Her eg bur no er det sjelden. Filmane kjem mange mnd etter dei store byane og kjem på leigevideo rett etterpå :ler: Dessuten er det berre to filmar i veka, så det er sjelden eg finn noko eg har lyst til å sjå.

Skrevet

Det går vel omtrent 1-2 mnd mellom de gangene jeg går på kino. Var på kino i påsken blant annet.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Svarte en gan gi halvåret, men det er kanskje litt mer... Blir gjerne noen ganger i løpet av ferien, ellers skjelden.

For fem-seks år siden var jeg på kino hver uke, gjerne flere ganger hver helg.

Skrevet
Det går vel omtrent 1-2 mnd mellom de gangene jeg går på kino. Var på kino i påsken blant annet.

Mvh Yvonne :heiajente:

Samme her.

Skrevet

Det går litt opp og ned, men stort sett går jeg på kino en gang i måneden.

Piglet

Skrevet

Det er svært sjelden jeg går på kino. Det har vel blitt ei eller to gange i året de siste årene.

Gjest Gjesta
Skrevet

En gang i måneden. Synes kino har blitt så dyrt, husker jeg måtte betale 120 kr for luksussal (uten at jeg "ville" i den salen, men filmen gikk bare der) :o Men unner meg selv en kinofilm i ny og ne, som regel når det er med yndlingsskuespillerne mine eller filmer som andre anbefaler til meg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...