AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #1 Del Skrevet 2. januar 2019 Jeg fikk Paygo Mastercard til jul, prepaid giftcard til jul. Aktiviterte den for 2 timer siden via sms, og har fått en pin-kode. Jeg skulle bruke gavekortet på en nettbutikk. Nettbutikken støtter Visa og Masercard, så det skal ikke være noe i veien med det. Fikk lagt den til med kortnummer som står på kortet, expire date og tresifret kode på baksiden av kortet, kortet ble godkjent som lagt til, men når jeg trykte betal så fikk jeg beskjed om at betalingen ikke gikk gjennom. Jeg sendte sms for å sjekke saldoen, og saldoen er riktig og beløpet jeg skulle betale på nettbutikken var mindre. Prøvde med en annen nettbutikk, men akkurat det samme skjedde. Noen som vet forklaring, kan det være treighet i systemet, eller går det rett og slett ikke å betale med kortet på noen nettbutikker selv om de støtter mastercard? Jeg kom jo ikke til noen plass jeg kan taste en kode, men på den andre nettsiden betalte jeg bestillinga med vanlig kort, dette gikk fint igjennom. Kan det være at det er feil med kortet mitt? Har sjekket registeringskoden flere ganger som jeg aktiverte med, den stemmer. Har sjekket kortnummer og alt over og over. Det eneste jeg ser er at strekkoden på baksiden av kortet ikke er det samme som kortnummeret på kortet, men det skal det vel ikke være? Anonymkode: bf2b1...69e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #2 Del Skrevet 2. januar 2019 Fant dette på hjemmesiden til paygoo Hvordan handler jeg på nett med Paygoo Gift? Når du handler på nett med ditt Paygoo Gift-kort er det svært viktig at du legger inn PAYGOO GIFT som kortholdersnavn og Dronning Eufemias gate 16, 0191 OSLO som adresse. Uten dette på plass vil kjøpet feile. Anonymkode: bf982...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #3 Del Skrevet 2. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fant dette på hjemmesiden til paygoo Hvordan handler jeg på nett med Paygoo Gift? Når du handler på nett med ditt Paygoo Gift-kort er det svært viktig at du legger inn PAYGOO GIFT som kortholdersnavn og Dronning Eufemias gate 16, 0191 OSLO som adresse. Uten dette på plass vil kjøpet feile. Anonymkode: bf982...287 Åh tusen takk for svar, burde kanskje lest nøyere på siden. Jeg betalte med mitt eget kort nå, så får heller ha det til gode. Men det hadde ikke gått i dette tilfellet, var ingen plass å legge inn navn på kortholder, annet en i adressefeltet, men da hadde jo pakken blitt sendt dit Antar at det bare fungerer i tilfeller der man kan legge til navn på kortholder og adressefelt separat da. Jaja, tror jeg heller går for å bruke gavekortet i en vanlig butikk med pinkode Anonymkode: bf2b1...69e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå