Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere

I romjulen skulle jeg levere en søknad på en butikk. Men siden jeg hadde det så travelt og hadde mye å gjøre i romjula, så brukte jeg en mal jeg hadde skrevet til en annen butikk i samme kjøpesenter. Hele søknaden ser veldig bra ut og er helt tilpasset jobben jeg har søkt på nå.... bortsett fra at jeg et stykke lengre ned i søknaden har glemt å endre navnet til rett butikk. Det står altså navnet på en annen butikk enn den jeg søker på nå!

Dette er selvfølgelig utrolig flaut, men samtidig veldig komisk. Det eneste jeg egentlig lurer på er om dere tror det er greit å fikse på navnet og gå med en ny søknad til butikken. Eller tror dere jeg bare skal la det være? At de nok allerede har forkastet meg som potensiell arbeidstaker? 

Vil bare ikke gjøre situasjonen verre eller flauere for meg selv, haha! 

Anonymkode: 86dac...3cd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hva andre tenker, men da jeg jobbet som butikksjef fikk jeg noen sånne hver gang vi lyste ut stillinger, og vi forkastet dem dessverre. 

Anonymkode: b9e4a...99b

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hva andre tenker, men da jeg jobbet som butikksjef fikk jeg noen sånne hver gang vi lyste ut stillinger, og vi forkastet dem dessverre. 

Hadde de vært riktige, så hadde de fått jobben? 😂 Var det eneste spm stått i veien? 

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, Komfyr skrev:

Hadde de vært riktige, så hadde de fått jobben? 😂 Var det eneste spm stått i veien? 

Nei selvsagt ikke :) Men vi fikk gjerne inn flere hundre søknader, så vi kunne være veldig kresne. Sånne feil kan gi inntrykk av at søknaden er masseprodusert, og at personen som søker ikke har lagt inn en innsats. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...