Gjest Hejdii Skrevet 3. april 2005 #1 Skrevet 3. april 2005 Hver gang telefonen piper stormer jeg bort for å se om det har tikket inn melding fra, tja, la oss kalle han Erik.. Han sender ikke melding så ofte, men jeg sender enda sjeldnere til han. Synes det er så teit med sånne "Hei! Står til? Hva driver du med da?"-meldinger bare for å holde kontakten... Bedre med noe mer konkret å skrive om... Kjenner han ikke så godt enda. Begge er nok usikre på hverandres følelser, selv om vi liker hverandre. Ting går så treegt... Jeg føler at det blir litt sånn "et skritt fram og to skritt tilbake" med oss. Noen ganger blir det to skritt fram og et skritt tilbake. Jeg har bare lyst til å kaste meg over han og vise at jeg er gira på han... Eller sende en sms hvor det står "Jeg liker deg for faen..." Få han til å forstå... Kan dere skrive litt om hvordan dere møtte han dere er sammen med nå, hvordan det utviklet seg og slikt?
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #2 Skrevet 3. april 2005 Vi møttes på nettet. I begynnelsen skrev vi mail, så begynte vi å ringe og da satt vi i tlf i mange timer hver dag. Etter 3 uker møttes vi. Etter det hang vi sammen heeele tiden. Han flyttet inn hos meg etter 4 mnd. en mnd etter det giftet vi oss. Og vi er kjempelykkelige!
nallemaja Skrevet 3. april 2005 #3 Skrevet 3. april 2005 Vi møttes på nachspiel hjemme hos han, og oppdaget at vi var naboer. Glemte igjen noe der, som jeg måtte hente dagen etter(helt sant!!!men han tror enda det bare var et påskudd for å treffe han ). Så bytta vi tlf nr, og sendt en meldig i ny og ne, og så ble det litt flere, men ble mest sånn: jeg kjeder meg på skolen, hva gjør du?-jeg kjeder meg på jobben og skal snart ha lunsj...blablabla... En dag fikk jeg meldig om hva jeg gjorde på, og da svarte jeg at jeg hadde skulka skolen og satt hjemme hos en venninne. Han skreiv:da koser du deg nok, og jeg svarte:jepp, jeg er en ordentlig kosejente,jeg... da tok han hintet, og kvelden etter kasta vi oss over hverandre og har vært sammen siden... (merkelig at jeg går rundt og husker den teite lille sms-samtalen, men den fikk jeg på en måte store følger for livet mitt :-) )
Gjest Gitte Skrevet 4. april 2005 #4 Skrevet 4. april 2005 du er ikke den eneste nallemaja =) jeg husker akkurat hvor jeg satt å sånn når jeg og typen hadde en sånn sms-samtale som gjorde alt for forholdet vårt =) jeg møtte også typen på nettet, hadde chatta som kompiser i et par år.. så utvekslet vi plutselig tlf-nr, så begynte vi å ringe, og en kveld vi kjeda oss begge to bestemte vi oss for å møtes, fortsatt som kompiser egentlig, vi hadde ikke flørta noe særlig heller... etter den kvelden kom han til meg annenhver dag i over en mnd, så kom kvelden hvor jeg satt å tenkte at.. "er vi sammen eller er vi ikke.. i want to know", så jeg sendte nettopp det til han, uten noe forvarsel, ikkeno småprat "er vi sammen eller er vi ikke?"... gjett om jeg var nervøøøs!! 2 min etterpå kom det svar og det stod... "ja, er vi ikke det da?" oh happy day :D det er 2 år siden snart og jeg er meget meget lykkelig
Gjest SumoBryter Skrevet 4. april 2005 #5 Skrevet 4. april 2005 Vel, jeg er vel kanskje et dårlig eksempel på sånt for jeg er litt uforsiktig. Vi møttes ute på byen på et utested som har brant ned så vi kan ikke gjenleve romantikken :-( Jeg begynte å flørte med han, så gjengjeldte han flørten. Vi rotet det var kjærlighet ved første blikk, vi merket ikke søplekassen vi hadde stått og rotet ved siden av engang var så opptatt av hveranders øyne. Jeg tok han hjem for en Kaffe, han skulle være der bare i et par dager så reise tilbake til England. Vi hadde Kaffe, hørte på Ella Fitzgerald (the wind is blowing the snow is snowing.... ) Mens det snødde utenfor vinduet. Vi klinet på bordet. Vi sov sammen men hadde ikke sex. Han ble hos meg den resterende 1 dag og 1 natt vi gikk tur i snø sludden. Så måtte han dra. Vi hadde ikke hatt sex. Jeg ville, men ville ikke ruinere mine sjanser med ham. Han dro vi utvekslet telefon nummer, jeg var redd for at jeg ikke skulle se han igjen. Men så nørmet det seg Jul, jeg hadde ingen å feire jul med, så han kom til meg og vi feiret sammen. Etter det besøkte han meg flere ganger, men avstands forholdet var vanskelig så jeg bestemte meg for at jeg ikke kunne miste ham og flyttet hjem til ham... Vår møte var så sukk... Det gikk ganske faskt for seg. Noen vil syns for raskt, men han er fremdeles drømme mannen min....
Gjest gjesta Skrevet 4. april 2005 #6 Skrevet 4. april 2005 Vi møttes på byen, ble med ham hjem... Han meldte dagen etter, og så ca fire dager etter det. Møttes på byen igjen, og tre dager etter sendte han melding & spurte om jeg ville komme bort entur. Var hos han omtrent hver eneste dag etter det, så jeg var heldig med å slippe å lure & være usikker.
Trampe Skrevet 4. april 2005 #7 Skrevet 4. april 2005 Vi møttes på byen, det sa bare PANG!! :hjerter2: Ingen av oss ville egentlig dra ut den kvelden, men vi ble overtalt av venner på hver vår kant... Han ble etterhvert med meg hjem og vi har ikke sovet fra hverandre siden! Verdens nydeligste mann
Gjest Sissi Skrevet 4. april 2005 #8 Skrevet 4. april 2005 Min erfaring er "opp som en løve, ned som en skinnfell". Dvs. liker det definitivt bedre om ting tar tid. Dessuten - det er da hyggelig å lure litt? (iallfall om man føler at det er noe "på gang") Hvorfor må alt skje i løpet av kun kort tid?? Personlig har jeg langt større tro på forhold som utvikler seg over tid. Det går an å gjøre det på den måten og. Sissi
Gjest Gjesta Skrevet 4. april 2005 #9 Skrevet 4. april 2005 Tja, jeg er litt enig i deg for om du liker noen bør det ikke ta for lang tid før noe skjer. Jeg er vant med at ting skjer ganske så fort , og jeg har nok ikke tålmodighet til å sitte å være usikker. da hadde jeg heller tatt litt initiativ tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå