Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, som tittelen sier, Hvordan er været der? Jeg har bodd noen år i Oslo, og trives kjempegodt, men er så lei av mørke, tåke, skyer. Vurderer å flytte dit, men orker ikke om været er som i Oslo. Noen som vet?

Anonymkode: fc965...40c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Der varierer været som alle andre steder, men byen er hyggelig og dialekten er fin. :) 

Anonymkode: ca27d...1a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke så stor geografisk avstand fra Oslo, så været og temperaturer er ganske likt. 

Anonymkode: 25aff...066

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Der varierer været som alle andre steder, men byen er hyggelig og dialekten er fin. :) 

At det varierer er jo en ting, men jeg har merket at dersom dagene gjennomgående er grå og tunge, føles hverdagen mer som en "kamp". Haha.. Hva slags dialekt har de der? Jeg har sett på noen boliger der og synes byen virker veldig koselig, da. Mye snø, nå😍

Anonymkode: fc965...40c

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At det varierer er jo en ting, men jeg har merket at dersom dagene gjennomgående er grå og tunge, føles hverdagen mer som en "kamp". Haha.. Hva slags dialekt har de der? Anonymkode: fc965...40c

Grå og tunge dager kan bli en kamp hvor som helst. De snakker "Kongsbærrr-dialekt". :fnise: Du må dit for å oppleve den.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Været er mye mer stabilt enn Oslo. I avstand er byene ikke så langt fra hverandre, men Oslo er kystby og Kongsberg er innlandsby. Veldig sjeldent tåke i alle fall...

Anonymkode: 9942f...5e0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...