Nellie Cortado Skrevet 3. april 2005 #1 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg vurdere å flytte til Nittedal. Er det noen her som bor eller har bodd der? Er det en fin plass å bo for en liten familie? Har sett at bolig prisene der ikke er så ville som ellers rundt Oslo og Akershus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 4. april 2005 #2 Del Skrevet 4. april 2005 Her er iallfall lokalavisa, om det skulle være interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 4. april 2005 #3 Del Skrevet 4. april 2005 Har ikke bodd der selv, men kjenner flere som har bodd der, og vokst opp der. Hørt utelukkende positive ting :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SumoBryter Skrevet 4. april 2005 #4 Del Skrevet 4. april 2005 Har hørt at det er endel rasisme der. Nazi fester Ol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 4. april 2005 #5 Del Skrevet 4. april 2005 Kjenner flere som bor der, og de trives veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 4. april 2005 #6 Del Skrevet 4. april 2005 Har bodd der fra jeg var 1år til jeg var 19-20 ca... Selv syns jeg det var et kjempefint sted å vokse opp... Ganske rolig sted (allt det med nazi fester og sånn forsvant når han som drev med det flytta, merka uansett aldri noe til det, kun de som var involvert i det) Mamma og pappa bor der fortsatt sammen med søstra mi på 8... Men det er forskjellige områder der også, noen bedre og noen dårligere... Har hørt at det er lettere å komme inn i dopmiljø på Hagan feks... Bare spør hvis du lurer på noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nellie Cortado Skrevet 4. april 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 4. april 2005 Takk for svar! :-) Det hørtes da ikke så ille ut. Alle steder har jo sine negative sider. Godt at nazistene har flyttet da. Er det noen steder som er bedre/verre enn andre? Har tittet litt på Åneby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 4. april 2005 #8 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg bodde på Åneby Det er et litt stille sted, er ikke så veldig sentralt med tanke på shopping og sånn, men for barnefamilier tror jeg det er veldig bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 4. april 2005 #9 Del Skrevet 4. april 2005 Forbi åneby og videre syns jeg det blir litt øde... Du har jo tøyenhaugen, der er det litt tett, men er jo ikke alle som bryr seg om det. Også har du rotnes hvor jeg også har den oppfattningen av at det er greit... Li, hagan og gjelleråsen og rundt der har jeg hørt det skjer mye rart... Hvertfall når jeg var yngre så var det der "værstingene" holdt til, men det kan jo ha forandra seg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå