AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #1 Skrevet 2. januar 2019 Hei, Har noen erfaring med revisjon for AS? Jeg har hatt et sovende AS jeg egentlig bare vil legge ned, men jeg behøver revisjon for å få lov til å legge ned uten å slå konkurs. Har noen erfaring med minstepris for å gå igjennom "0" regninger. Er det typ 1000 kr eller snakker man om 5000. På forhånd takk! Anonymkode: 80b24...b60
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #2 Skrevet 2. januar 2019 Varierer nok fra selskap til selskap, men jeg tror det er nærmere 5000 (eller mer) enn 1000. (Lenge siden jeg har hørt om prisnivåer etc. i bransjen nå.) Grunnen er at selv med få eller ingen bilag er det mange skjemaer etc. som skal fylles ut og sendes inn. Anbefaler deg å sjekke med et par-tre revisjonsfirmaer i området ditt og velge den billigste. I din situasjon er det jo ikke så farlig om de kan sakene sine eller ikke. Anonymkode: 3f09a...50d
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #3 Skrevet 2. januar 2019 Skal revisor utarbeide avviklingsregnskapet og ligningsoppgaver? Vi tar ca 4000-5000 pluss mva for dette, forutsatt at selskapet er tomt. Det er ute et forslag nå om endring i loven, sånn at avviklingsregnskap ikke lenger trenger å revideres (for de selskap som ikke er revisjonspliktig). Hvis du venter litt, er det stor sjanse for at dette blir vedtatt (jeg prøvde å finne ut om det allerede var vedtatt, men klarte ikke finne ut av det). Anonymkode: 45320...1c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå