Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Har noen erfaring med revisjon for AS? Jeg har hatt et sovende AS jeg egentlig bare vil legge ned, men jeg behøver revisjon for å få lov til å legge ned uten å slå konkurs. Har noen erfaring med minstepris for å gå igjennom "0" regninger. Er det typ 1000 kr eller snakker man om 5000.

På forhånd takk!

Anonymkode: 80b24...b60

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Varierer nok fra selskap til selskap, men jeg tror det er nærmere 5000 (eller mer) enn 1000. (Lenge siden jeg har hørt om prisnivåer etc. i bransjen nå.) Grunnen er at selv med få eller ingen bilag er det mange skjemaer etc. som skal fylles ut og sendes inn. 

Anbefaler deg å sjekke med et par-tre revisjonsfirmaer i området ditt og velge den billigste. I din situasjon er det jo ikke så farlig om de kan sakene sine eller ikke. :P

Anonymkode: 3f09a...50d

AnonymBruker
Skrevet

Skal revisor utarbeide avviklingsregnskapet og ligningsoppgaver? Vi tar ca 4000-5000 pluss mva for dette, forutsatt at selskapet er tomt. 

Det er ute et forslag nå om endring i loven, sånn at avviklingsregnskap ikke lenger trenger å revideres (for de selskap som ikke er revisjonspliktig). Hvis du venter litt, er det stor sjanse for at dette blir vedtatt (jeg prøvde å finne ut om det allerede var vedtatt, men klarte ikke finne ut av det).

Anonymkode: 45320...1c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...