AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #1 Skrevet 2. januar 2019 Lar det seg i det hele tatt gjøre? Om man bruker godt med protein og fukt kurer og annen pleie, kan man unngå at håret knekker av selv om man har stripet håret helt lyst? Anonymkode: efb8b...990
Sirah Skrevet 2. januar 2019 #2 Skrevet 2. januar 2019 Det kommer jo litt ann på utgangspunktet man har. Jeg har hatt langt, lyst, bleiket hår som også har vært sundt. Da stripet jeg bare etterveksten og farget det i den tonen jeg ville ha. Jeg dro altså ikke stripene ut i full lengde hver gang. Så fikk jeg det smarte innfallet å bli mørk. Noen måneder senere fikk jeg et enda smartere innfall om å bli lys igjen. Gjorde det hos frisør, men nå er jo håret mitt ganske slitt for å si det sånn Jeg bruker masse kurer og annen pleie og det blir stadig bedre. Den første tiden etter jeg lysnet det så det rett og slett ikke ut. Håret mitt vil nok ikke bli kjempefint før det har vokst ut igjen, men det er langt fra så katastrofe som det kunne vært
Zaga Skrevet 3. januar 2019 #3 Skrevet 3. januar 2019 Jeg tør ikke å farge eller å stripe håret mitt fordi er redd for at håret mitt skal knekke og å dette av og brekker. Jeg har så tynt hår fra før av så tør bare ikke gjøre noe med håret. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå