Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

er jeg ekkel?

Anonymkode: da065...256

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ha...ha...ha.... 

Anonymkode: 68ea1...99e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du bør bekymre deg mer over humoren😊

Anonymkode: 6e225...919

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at "i fjor" bare er to dager siden, men jeg synes det begynner å bli litt ekkelt likevel, ja. For meg er det en selvfølge at man vasker seg daglig, spesielt om man skal omgås andre folk. Jeg starter alltid dagen med en kroppsdusj, selv om jeg ikke alltid vasker håret.

Anonymkode: 4ab10...de0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

5EED2435-B98A-4754-AB31-95829235E6B3.png

Anonymkode: e6342...4ff

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner at "i fjor" bare er to dager siden, men jeg synes det begynner å bli litt ekkelt likevel, ja. For meg er det en selvfølge at man vasker seg daglig, spesielt om man skal omgås andre folk. Jeg starter alltid dagen med en kroppsdusj, selv om jeg ikke alltid vasker håret.

Nå har jeg ikke vært med folk, da.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du har åpenbart ikke eksem 😬 Hadde vært deilig å kunne dusje hver dag, men for meg blir det da tørr hud og kløe av en annen verden. Omgås andre folk likevel da 😅

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg ikke vært med folk, da.

Det kan da ikke være særlig koselig å gå rundt halvskitten hjemme hos seg selv, heller? Må jo lukte ganske kraftig fra underliv og underarmer etter dagesvis med dobesøk og sovesvette, uten vask. Håper du i det minste har tatt noen kattevask med klut..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, isbjørnungen skrev:

Du har åpenbart ikke eksem 😬 Hadde vært deilig å kunne dusje hver dag, men for meg blir det da tørr hud og kløe av en annen verden. Omgås andre folk likevel da 😅

Ser den, men regner med du bruker klut, varmt vann og en eller annen form for mild såpe på sentrale steder likevel.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det kan da ikke være særlig koselig å gå rundt halvskitten hjemme hos seg selv, heller? Må jo lukte ganske kraftig fra underliv og underarmer etter dagesvis med dobesøk og sovesvette, uten vask. Håper du i det minste har tatt noen kattevask med klut..

Jeg lukter ingenting, blir ikke svett fort.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Lukte kraftig fra underarmer?

Anonymkode: d45e7...5da

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Det er ikke noe som taler for at det er usunt å ikke dusje eller vaske seg på en stund. Det er kun tillært kroppshysteri som ikke har noe med hygiene å gjøre. Det er klart at om man begynner å lukte så gjør man noe med det av hensyn til andre. (Selv om det ikke farlig det heller) Håndvask er også en selvsagt ting. Ut over det; vent så lenge du vil med å dusje. Det skal ekstremt mye til før det blir helsemessig problematisk.

Anonymkode: d8c43...73e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lukter ingenting, blir ikke svett fort.

Du lukter ikke noe mellom beina eller i rumpa etter dagesvis med dobesøk med urin/avføringsrester og eventuell utflod eller sexrester? Det tror jeg ikke noe på. Alle mennesker lukter nedentil etter noen dager.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Det er ikke noe som taler for at det er usunt å ikke dusje eller vaske seg på en stund. Det er kun tillært kroppshysteri som ikke har noe med hygiene å gjøre. Det er klart at om man begynner å lukte så gjør man noe med det av hensyn til andre. (Selv om det ikke farlig det heller) Håndvask er også en selvsagt ting. Ut over det; vent så lenge du vil med å dusje. Det skal ekstremt mye til før det blir helsemessig problematisk.

Det er ganske lite her i livet som er direkte helseskadelig, men det handler likevel om dannelse og sivilisasjon, i mine øyne. Det er ikke farlig å tasse rundt i pysjen når man skal på butikken heller, men det er ikke spesielt tiltalende. Det er ikke kroppshysteri, selv  min bestemor på nesten 90 som er vokst opp på en husmannsplass i gokk har vasket seg grundig hver morgen hele livet. Handlet om å være presentabel, selv om man ikke skulle noe spesielt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det passet fint at du har fått koden Deo(dorant) 😁

Anonymkode: 2df28...72d

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du lukter ikke noe mellom beina eller i rumpa etter dagesvis med dobesøk med urin/avføringsrester og eventuell utflod eller sexrester? Det tror jeg ikke noe på. Alle mennesker lukter nedentil etter noen dager.

Avføringsrester? Æsj. Går du rundt med det? 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tørker meg etter do besøk, gjør ikke du ?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det passet fint at du har fått koden Deo(dorant) 😁

Anonymkode: 2df28...72d

Bra observert! :tommelopp: :biggrin:

Anonymkode: d45e7...5da

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ganske lite her i livet som er direkte helseskadelig, men det handler likevel om dannelse og sivilisasjon, i mine øyne. Det er ikke farlig å tasse rundt i pysjen når man skal på butikken heller, men det er ikke spesielt tiltalende. Det er ikke kroppshysteri, selv  min bestemor på nesten 90 som er vokst opp på en husmannsplass i gokk har vasket seg grundig hver morgen hele livet. Handlet om å være presentabel, selv om man ikke skulle noe spesielt.

Dannelse og sivilisasjon? Nå er du helt på jordet her. Hvorfor er man ikke dannet om man ikke dusjer på noen dager? Og på hvilken måte er det usivilisert? Altså... man kan være fullt ut presentabel selv om man ikke har dusjet på en stund. Eller du kan kanskje forklare hvorfor man ikke er presentabel om man ikke har vasket seg på morgenen? Og hva oppnår du egentlig med den grundige vasken hver morgen annet enn en god følelse og litt dårligere hud?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, SoWhat? skrev:

Avføringsrester? Æsj. Går du rundt med det? 

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tørker meg etter do besøk, gjør ikke du ?

Selvsagt tørker jeg meg - OG jeg vasker meg daglig. Tror dere seriøst at tørt dopapir får vekk alt av urin og avføringsrester dere har mellom skinkene i løpet av dagen? Det ligger fremdeles partikler og små rester igjen. På samme måte som man ikke bare kan tørke bort svette med papir, det vil begynne å lukte etter en stund om man ikke bruker varmt vann og en (skånsom) såpe. 

Skulle tro dette var elementær kunnskap..

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...