Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg har små øyenvipper, å har nå blitt lei at de alltid skal være slik. Jeg har begynt å gå uten mascara siden de ikke gjør de bedre (tvert imot) så jeg lurer på om jeg kan gjøre noe som vil løfte vippene? Jeg ønsker helst å gjøre behandling som varer leeenge. Ønsker ikke å gå til behandling hver 3mnd de har jeg ikke tid til. Å ønsker heller ikke å ha vippe extensions siden de ødelegger mine egne vipper. 

Om de finst noen råd der ute. Skrik ut! 

Anonymkode: 6c8d1...350

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan ta vippebøy/løft, men det varer ikke mer enn 6-8 uker. Vipper "byttes" jo jevnlig ut. 

Ellers kan du bruke vippetang hjemme. 

Endret av Nerine_
Skrevet

Vippetang og deretter mascara. Det gir et pent løft :) 

AnonymBruker
Skrevet

Iglow 

Anonymkode: 7c637...84c

Skrevet

Vippetang med varme? 

Skrevet

Vippeløft er et bra alternativ men helt ærlig så ser det helt fjollete ut, det ser ut som vippene står loddrett opp og er malt på som på en dokke. 
Iglow ga meg store øyeirritasjoner etter 3-4 ukers bruk. Vippene ble absolutt lengre men det begynte å brenne på øynene, og stikke akuratt som noen tok en nål eller liten skje og rørte rundt inni øyeeplet ikke bare i utkanten men langt inni selve ballen. Døds vondt. Kjempe rød også . To uker uten serumet så så det normalt ut igjen men det er ca 3 mnd siden jeg sluttet nå og fortsatt får jeg de stikkingene /klypingene inni øyeeplet som da, bare mye sjeldnere. Så fraråder sånne serumer på det sterkeste! 
Det jeg kan anbefale er castor oil , det nærer selve hårene som gir en illusjon at de blir lengre og tykkere. Også kjøpe falske vipper man kan lime på fra Ardell :) Vil du prøve deg frem med noen billige først så prøv de mest naturlige fra Make up Mekka til en femtilapp. Husk allergivennlig lim fra Vita og ikke billig HM lim! Man skal virkelig ikke tulle med stoffer som kan skli inn i øynene!

Skrevet

Iglow sitt serum fungerer. Jeg fikk kanskje 1-2 mm lenre vipper etter 7-8 ukers bruk men jeg var alltid rød på vippekanten så lenge jeg brukte det.  Har sluttet nå. 

Skrevet

Det finnes keratinbehandling og farging for vipper! Da vil de synes mer og få en kjempe fin bøy! Koster rundt 1000-lappen

Skrevet

Men IKKE bruk iGlow. Får irriterte øyne, blir rød langs vippekanten (ser ut som en rosa eyeliner. Vippene skiftes ut jevnlig (uten at det legges merke til) men med iGlow så vokser de lengre, og jeg følte at når vippene ble skiftet ut, så ble alle skiftet ut samtidig når jeg slutter 😰

• Liker 1
Skrevet

Sluttet* skal det stå 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...