Gå til innhold

Sex uten samtykke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på nach her en dag og jeg hadde drukket en del. Sovnet på sofaen. Da kom en fyr som hadde prøvd seg på meg den kvelden og la seg ved siden av meg. Han begynte å mase om sex. Jeg sa jeg ville sove. Han begynte å ta på meg, fingre meg noe voldsomt, knipe meg hardt på brystvorten... Jeg sa det gjorde vondt, og sa flere ganger at han måtte stoppe. Men jeg reiste meg jo ikke opp, bare lå der og lot han holde på på en måte. Men det var så intenst og vondt alt han drev med. Jeg reiv vekk henda hans, sa stopp, men han var tilbake på plass og mente at jeg likte det. Han fingret hardt i begge hull, før han stakk kuken inn. Alt var utrolig vondt. Han var i tillegg 20 år eldre. Til slutt fikk jeg han til å stoppe og han sovnet momentant ved siden av meg. Jeg fikk da sneket meg unna. I forkant hadde han snakket om mee too, og lagt ned holdninger som var skikkelig ekle. I dag kunne man ikke lenger bare hoppe på jenta og ha sex med henne, man måtte liksom spørre først. Sånn var det ikke før... osv... Brystvorten min væsker og er kjempesår etter den usannsynlig røffe behandlingen. Hvordan kan det være tilfredsstillende å ha sex med en som kun ligger der og ikke viser interesse eller lyst i det hele tatt? Og når man får beskjed om å stoppe så bare fortsetter man....

Anonymkode: dead6...6d4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det du beskriver er voldtekt. Hvis han har sånne holdninger er det sannsynlig at han har gjort det samme før eller vil gjøre det igjen. Anmeld!!❤️

Anonymkode: fb675...32d

• Liker 1
Skrevet (endret)

Men du har blitt voldtatt! Ring til voldtektsmottaket på sykehuset med en gang. Det får du hjelp med både de fysiske og psykiske tingene. 

Nei, jeg skjønner heller ikke at dette på noen som helst måte er tilfredsstillende for dem som gjør det. Det er helt ubegripelig. 

Men ta kontakt nå! 

♥️♥️

(Og du bør absolutt anmelde dette. Men det får du også hjelp til på voldtektsmottaket)

Endret av solmåneogstjerner
AnonymBruker
Skrevet

Det der er voldtekt! Vær så snill dra til enten legevakt eller et voldtektsmottak å få dette dokumentert, ikke dusj. Å så anmelder du idioten! ❤️

Anonymkode: ca5a0...7c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sex uten samtykke er voldtekt. Du har blitt voldtatt. Har du noen du kan snakke med? En god venninne?

Anonymkode: 98d3f...ce9

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var på nach her en dag og jeg hadde drukket en del. Sovnet på sofaen. Da kom en fyr som hadde prøvd seg på meg den kvelden og la seg ved siden av meg. Han begynte å mase om sex. Jeg sa jeg ville sove. Han begynte å ta på meg, fingre meg noe voldsomt, knipe meg hardt på brystvorten... Jeg sa det gjorde vondt, og sa flere ganger at han måtte stoppe. Men jeg reiste meg jo ikke opp, bare lå der og lot han holde på på en måte. Men det var så intenst og vondt alt han drev med. Jeg reiv vekk henda hans, sa stopp, men han var tilbake på plass og mente at jeg likte det. Han fingret hardt i begge hull, før han stakk kuken inn. Alt var utrolig vondt. Han var i tillegg 20 år eldre. Til slutt fikk jeg han til å stoppe og han sovnet momentant ved siden av meg. Jeg fikk da sneket meg unna. I forkant hadde han snakket om mee too, og lagt ned holdninger som var skikkelig ekle. I dag kunne man ikke lenger bare hoppe på jenta og ha sex med henne, man måtte liksom spørre først. Sånn var det ikke før... osv... Brystvorten min væsker og er kjempesår etter den usannsynlig røffe behandlingen. Hvordan kan det være tilfredsstillende å ha sex med en som kun ligger der og ikke viser interesse eller lyst i det hele tatt? Og når man får beskjed om å stoppe så bare fortsetter man....

Anonymkode: dead6...6d4

Du kan kontakte Legevakten eller Fastlegen ang dette. Eller skrive til Ung. no eller ringe Alarmtelefonen for barn og unge. Du har også Dixi ressurssenter for Voldtatte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...