Gå til innhold

hvor stort er fint?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

litt inspirert av, i hvert fall forundret, over de som savner den ekskluderte bole-store deltageren fra Big Brother, lurer jeg på om menn aldri kan bli store nok, sånn muskelmessig sett?

selv synes jeg at veltrente, fysisk sterke menns kropper er vakre å se på, men har aldri hatt sansen for kjempestore helsestudiokropper, "naturlige" eller kjemiske. Da mye heller en relativt utent kropp hos en mann jeg liker:) Jeg trodde også det var og alltid har vært relativt "ut" å sikle etter bolebuksemenn, med eller uten bolebukse.

Men jeg tar jo åpenbart feil, greit nok at man kan ha fordommer mot folk som SER på BB (har sett en god del selv), uansett legger jeg merke til at en god del ser ut til å savne denne "kjekkasen"... Ok, jeg kan innrømme at han kunne vært pen om han hadde hatt normal kropp, og jeg ser helt bort fra hans bakgrunn (-som jeg ikke synes trenger å være noe diskusjonstema i denne tråden) men personlig synes jeg sånne menn likner mer på belgisk blå (se: stor kvegrase) enn sexobjekter. Og jeg synes flere av de andre mannlige deltakerne strengt tatt er penere å se på (Klas, feks, Patrik og kroppsmessig er da Kristian mer velproporsjonert?)

legger dette innlegget på skråblikk selv om jeg lurer litt seriøst på dette, føler at det ikke passer helt inn på kropp og helse heller:/ så får det heller bare bli limerick- og ordspillsvar, men det GÅR vel an å lese og svare på et innlegg bokstavelig, men ikke altfor høytidelig uten å lage kryssord, rebus og bokstavbytte-skyggeinnlegg her inne også. (provokasjon, provokasjon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest seroxata

boler? ååå neitakk! ikke søren! Jeg blir fysisk dårlig av å se overdimensjonerte muskler, enten det er på kvinne eller mann!

Hadde en boler etter meg(han sjekket opp alle med pupper på blink) han ville møtes, blabla, men da jeg sa nei, så fikk jeg tilbake "samme det, du er jo ganske feit uansett så" :o :o

Og det hadde han rett til å si til meg fordi han var så "veltrent"????

Jeg forbinder store muskler med liten hjerne, og en stor trang for å kompensere for et eller annet :kul:

no thanks, heller en utrent gubbe enn noe slikt! :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg er heller ikke hypp på bolere,... sånn i utgangspunktet. Michael i BB som trådstarter nevner hadde et veldig sjarmerende ansikt, og det er det som appellerer til meg, ikke den digre kroppen.

Jeg tror jeg hadde følte meg veldig liten ved siden av en slik muskelbunt. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Bolere? Nei takk. Jeg liker muskler, men det kan også bli for mye av det gode. Men uansett: Mmmm, muskler! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Min erfaring er at bolere nok har solide armer og brystkasse, men at de dessverre

1) har svært lav smerteterskel (bivirkning)

2) likevel ikke er spesielt sterke, med mindre de trener med vett. Det er ingen automatisk kausal sammenheng mellom stor og sterk

3) har ymse andre svakheter som jeg overlater til andre å nevne

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Porselen

Jeg nyter stor glede av å betrakte en av de ansatte i vaktselskapet her hvor jeg jobber, især når han er i kantinen og nesten ikke klarer å føre gaffelen til munnen pga. de store musklene på overarmene..........

Kostelig syn.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes veltrente kropper er veldig fint. Noen fitnessutøvere for eksempel. Men disse kroppsbyggerne er langt over grensa for hva jeg synes er pent. Noen ser jo ut som de er fylt luft i..

Jeg synes de som ser "naturlig" spreke ut er mest sexy. Takke meg til en håndballspillerkropp eller noe lignende. Men det har nok noe med min egen livsstil å gjøre. Jeg trener også mye og prøver å spise riktig til hverdags.

Men hvem kan tenke seg å se mannen/kona spise bare eggehvite, prottispulver og tunfisk som de kjører i kjøkkenmaskin og deretter skyller ned med Udo's Choice.... Det blir kos ved middagsbordet da ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter mer pris på muskler som ikke helt tydelig er bygd opp foran speilet på helsestudio. Det blit for tydelig at de har stått og sett på seg selv og spent musklene og tenkt: "hmm, må trene den og den muskelen, så de står mer i stil med resten." Det blir ikke pent når det er så 'overbygd' og symmetrisk. Dessuten klarer jeg ikke å la være å tro at fyrer som trener så mye, må ha utrolig lav selvtillit for å gidde å gjøre noe så ekstremt - og det er ikke tiltrekkende.

Sånne muskler som menn som er i fysisk arbeid får, er mye finere :hjerter2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla
Jeg er heller ikke hypp på bolere,... sånn i utgangspunktet. Michael i BB som trådstarter nevner hadde et veldig sjarmerende ansikt, og det er det som appellerer til meg, ikke den digre kroppen.

Jeg tror jeg hadde følte meg veldig liten ved siden av en slik muskelbunt. :-?

I tillegg har jo bad boyen slått en mann så han ble lam, det er turn on det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Menn med STORE muskler syns ikke jeg er fint.

Det er ikke fint å se på. Det blir litt for mye av det gode!

Skjønner ikke at noen vil være sånn?

Jeg er helt enig med at klas, patrik og kristian ser MYE bedre ut! Det er perfekt for meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Menn med STORE muskler syns ikke jeg er fint.

Det er ikke fint å se på. Det blir litt for mye av det gode!

Skjønner ikke at noen vil være sånn?

Jeg er helt enig med at klas, patrik og kristian ser MYE bedre ut! Det er perfekt for meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært gift med en mann som var tungvektskroppsbygger og ja, jeg syns det er fint. Nå er jeg derimot samboer med en forholdsvis liten mann, men han er ikke mindre mann i mine øyne av den grunn.

Størrelsen, og hvor vakkert/stygt det er, kommer veldig ann på personen som bærer den, er min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Min erfaring er at bolere nok har solide armer og brystkasse, men at de dessverre

1) har svært lav smerteterskel (bivirkning)

2) likevel ikke er spesielt sterke, med mindre de trener med vett. Det er ingen automatisk kausal sammenheng mellom stor og sterk

3) har ymse andre svakheter som jeg overlater til andre å nevne

:wink:

lav smerteterskel? nei

ikke sterke? nei

andre svakheter? jepp, negative bivirkninger eksisterer ( ikke mindre penis) lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Ser ikke på BB, aner ikke hvem det er snakk om. Men det kan jo være en viss underholdningverdi i fyren, og at derfor syntes folk det var dumt at han røyk ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjesta

Blir kvalm av bole-kropper. Greitt med litt muskler, men ikke for mye.. Men er ikke sexy med spinkle eller vassne kropper heller da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Blir kvalm av bole-kropper. Greitt med litt muskler' date=' men ikke for mye.. Men er ikke sexy med spinkle eller vassne kropper heller da... ;)[/quote']

:enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...