AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #1 Skrevet 2. januar 2019 Er det noen som har erfaring med å løpe med sekk eller en sånn liten rumpetaske? Jeg har lyst å løpe til treningssenteret som oppvarming, men trenger da å ha med en (tom) drikkeflaske og et par tynne, lette sko. Hva burde jeg kjøpe? Anonymkode: 8f2d4...891
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #2 Skrevet 2. januar 2019 Jeg bruker en liten sekk. Med stramming over brystet , synes rumpetaske aldri ble stram nok! Klarer ikke løpe med ting som disser og slenger😂 Anonymkode: 65dd0...b38
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #3 Skrevet 2. januar 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker en liten sekk. Med stramming over brystet , synes rumpetaske aldri ble stram nok! Klarer ikke løpe med ting som disser og slenger😂 Anonymkode: 65dd0...b38 Har du tips til en god sekk? Anonymkode: 8f2d4...891
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #4 Skrevet 2. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du tips til en god sekk? Anonymkode: 8f2d4...891 Ikke meg du spør, men: Jeg er veldig fornøyd med Gregory Maya. Min er 16 liter, så muligens større enn du har behov for. Jeg løper ofte hjem fra jobb i sommerhalvåret. Har da jobb-klær og sko i sekken når jeg løper. (Joggesko og treningsklær er selvfølgelig i sekken på vei til jobb.) Er ganske sikker på at den sekken finnes i mindre utgaver også. Anonymkode: 9d66a...b7f
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #5 Skrevet 2. januar 2019 Ville satset på en sånn liten løpesekk som sitter som limt på kroppen. Rumpetasker har nesten ikke plass til noe, humper og gnager lett. Anonymkode: 4aa08...d9a
LeneXCII Skrevet 2. januar 2019 #6 Skrevet 2. januar 2019 Jeg bruker for tiden Nathan trail mix, den har 2 små flasker og sitter godt synes jeg. Jeg aksepterer at jeg må ha den litt høyere enn hofta, blir mer at jeg strammer den så den sitter rundt livet, men den er behagelig å løpe med. Bedre enn den jeg hadde før med en større flaske. Og så er det plass til mobilen i lomma.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #7 Skrevet 2. januar 2019 Løpe med sekk eller veske på tredemølle? Kan du ikke bare sette tingene dine i fra deg, og ha vannflaska på apparatet? Ute løper jeg med en tilpasset løpesekk. Funker fint Anonymkode: afac2...c0c
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #8 Skrevet 2. januar 2019 Osprey Talon 11. Testvinner og gode omtaler overalt. Sitter limt inn mot kroppen. Finnes også i damespesifikk utgave, Tempest 9, om du er kort nok for den. Anonymkode: 73b2e...49b
LeneXCII Skrevet 2. januar 2019 #9 Skrevet 2. januar 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Løpe med sekk eller veske på tredemølle? Kan du ikke bare sette tingene dine i fra deg, og ha vannflaska på apparatet? Ute løper jeg med en tilpasset løpesekk. Funker fint Anonymkode: afac2...c0c Hun skriver til treningssenteret, så tredemølle er neppe saken her.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå