Gå til innhold

Kan jeg sende mld til en person jeg ikke kjenner så veldig godt og spørre om sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tviler på at det blir oss uansett. Og har ingen felles venner med han så har ingen verdighet å tape. Kan jeg gjøre det eller er det bare helt fullstendig rart?

Anonymkode: 18251...ff4

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det kan du ikke. Du kan spørre om han vil treffe deg, og om han vil det kan du prøve å innlede en flørt. Om du får positiv respons på flørten kan du prøve på en seksuell tone og om du får positiv respons på det kan du spørre om han har lyst til å ha sex med deg. 

Du skal vise respekt og ikke behandle folk du ikke kjenner, eller kjenner, som et puleobjekt! Det er ikke bare rart, det er på grensen til trakassering. 

Anonymkode: 52196...17c

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det kan du ikke. Du kan spørre om han vil treffe deg, og om han vil det kan du prøve å innlede en flørt. Om du får positiv respons på flørten kan du prøve på en seksuell tone og om du får positiv respons på det kan du spørre om han har lyst til å ha sex med deg. 

Du skal vise respekt og ikke behandle folk du ikke kjenner, eller kjenner, som et puleobjekt! Det er ikke bare rart, det er på grensen til trakassering. 

Jeg kjenner han litt. Hva er problemet anyway? Han kan si nei?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner han litt. Hva er problemet anyway? Han kan si nei?

Det er upassende og frekt. Man spør ikke folk man ikke har en form for flørtende eller seksuell relasjon til fra før om de vil ha sex. 

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Ikke gjør det. Snakker av erfaring, fordi om jeg aldri har gjort skkurat det. Fordi om dere ikke har felles venner nå, kan det endre seg. 

Anonymkode: 66bee...f1c

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på at det blir oss uansett. Og har ingen felles venner med han så har ingen verdighet å tape. Kan jeg gjøre det eller er det bare helt fullstendig rart?

Spør heller om han kan komme på en kopp kaffe, og ta det derifra.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, I Grosny skrev:

Spør heller om han kan komme på en kopp kaffe, og ta det derifra.

Jepp. Gå frem på en litt mer classy måte. Da får du mer spenning på veien også.

Anonymkode: 2a112...920

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om du er kvinne så kan du det. Mange menn vil like en sånn forespørsel.

Been there done that.

Men du kan også bli avvist bare så du er beredt på det. 

Anonymkode: e8e8c...ee6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det et par ganger. Pleier å bruke litt humor og sette min egen vri på det, så det blir en positiv greie. Noen har sagt nei og det har jeg akseptert, mens andre har blitt kjærester eller FF.

Gå for det du vil ha, sier jeg. Et voksent menneske kan tåle et sånt spørsmål uten å falle sammen slik første svar ser ut til å tro.

Anonymkode: 6567d...e62

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har gjort det et par ganger. Pleier å bruke litt humor og sette min egen vri på det, så det blir en positiv greie. Noen har sagt nei og det har jeg akseptert, mens andre har blitt kjærester eller FF.

Gå for det du vil ha, sier jeg. Et voksent menneske kan tåle et sånt spørsmål uten å falle sammen slik første svar ser ut til å tro.

Synes du det er greit at menn kommer med seksuelle tilbud til damer de tilfeldigvis møter? Kvinnene kan jo bare si nei? Hvis de er attraktive kan de jo oppleve ganske mye plystring og begeistrede tilrop på vei til jobben, i heisen og på kontoret. Er det greit? Det må vel bare være positivt at folk ser på deg som et deilig sexobjekt uten at de vet noe om personligheten din.

Anonymkode: 75be3...f68

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Nei det må du ikke finne på å gjøre. Av respekt for dine medsøstre.

En sånn henvendelse vil gjøre han fullstendig høy på pæra. Og det kommer til å gå ut over andre kvinner.

Anonymkode: be64e...673

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg liker kvinner som er langt framme i skoa og åpne om hva de vil. 

Jeg ville satt pris på et slikt spørsmål enten jeg aksepterte eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes du det er greit at menn kommer med seksuelle tilbud til damer de tilfeldigvis møter? Kvinnene kan jo bare si nei? Hvis de er attraktive kan de jo oppleve ganske mye plystring og begeistrede tilrop på vei til jobben, i heisen og på kontoret. Er det greit? Det må vel bare være positivt at folk ser på deg som et deilig sexobjekt uten at de vet noe om personligheten din.

Anonymkode: 75be3...f68

En vennligsinnet kvinne som spør høflig om sex er ikke en trussel i motsetning til en aggressiv dødsmaskin (det mannlige kjønn). Ja, de menn som gjør dette i offentligheten er som regel aggressive, og de som gjør det på nett hører til på Bye Felipe. Jeg sitter ikke på noen av disse stolene så jeg spør med god samvittighet. Som regel har vi pratet lenge og kjenner ril hverandre, så at noen føler seg som et objekt tviler jeg på.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Synes slikt er vulgært og løst. Men om du mangler klasse - go for it.

Anonymkode: fc5d1...993

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Knekt ei sosial antenne?

Anonymkode: fc558...ac8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes slikt er vulgært og løst. Men om du mangler klasse - go for it.

Anonymkode: fc5d1...993

Å gidamei hør på Fru Fransen😂

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva skal du si til han? "Hei, skal vi pule en dag? Hjemme ho meg?" Classy

Anonymkode: 4d995...c10

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal du si til han? "Hei, skal vi pule en dag? Hjemme ho meg?" Classy

Hos

AnonymBruker
Skrevet

Du kan, ingenting stopper deg.

Men hvordan hadde du følt deg, om en du såvidt kjente, hadde gjort det med deg?
Hvorfor tror du at han vil syns det er ok, å bli sett på som kun et sex objekt for deg? 

Anonymkode: 8bc27...383

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...