Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som syns karaoke er gøy? Jeg har aldri turt før men nå har jeg gjort det noen ganger etter jeg ble kjent med noen nye som ikke har noen skam rundt det. Vi synger og lager stemning og folk klapper men vi eier ikke sangstemme. Burde vi heller la vær eller er syns dere folk som kommer på karaokebarer må regne med å høre fulle deltakere som ikke kan synge? 🤣 Noen ganger føler jeg meg litt teit når jeg prøver å synge bra for jeg vil ikke være hun teite som tror hun er god (vet jo at jeg ikke er det lol)! Men hva er best, synge jævlig eller hvertfall prøve å ta det litt seriøst? 

Anonymkode: 72585...4c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En jævlig sangstemme er det jo ingen som liker å høre på. Prøv heller å syng litt fint om du må synge. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forventer litt av hvert når jeg går på karaoke og forventer i hvert fall ikke at alle skal synge rent og perfekt.

Det er jo karaoke og da tenker jeg at man må forvente at folk er der for å ha det gøy og noen gjør det som en utfordring.

Ønsker man å høre folk synge fint så får man heller gå og høre på et kor eller gå på en konsert :)

Anonymkode: aa179...13f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har vært en del på karaoke i Asia. Gjør ingenting som du synger som ei kråke der. Alt er greit! :) 

Anonymkode: 834e4...23d

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forventer litt av hvert når jeg går på karaoke og forventer i hvert fall ikke at alle skal synge rent og perfekt.

Det er jo karaoke og da tenker jeg at man må forvente at folk er der for å ha det gøy og noen gjør det som en utfordring.

Ønsker man å høre folk synge fint så får man heller gå og høre på et kor eller gå på en konsert :)

Anonymkode: aa179...13f

Jeg snakker om de som rooper og gauler falskt inn i mikrofonen, og syns de er såå morsomme.  Ingen ler.   De gjør seg selv verre enn de egentlig er.  Ja, har faktisk reist fra steder eller satt meg på utsiden av slike steder.  

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke litt av poenget med kataoke at man kan slå seg løs og synge på en scene uavhengig av sangstemmen?

Man kan være underholdende selv om man ikke synger bra. Alt avhenger av hvilken sang man velger. Spar meg for celine dion-ballader 😑

Og heller ikke sååå gøy når hele vennegjengen står og gauler «all the single ladies»

Anonymkode: b1d05...19c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...