AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #1 Skrevet 2. januar 2019 er ikke sikkert jeg noen gang blir så lykkelig igjen som jeg var når jeg var 25, de få ukene jeg var det. første gangen på lenge siden jeg har gått så lenge og vært glad og full av energi. føler livet etterpå bare har vært en nedtur Anonymkode: b2f15...d16
Honey&Vodka Skrevet 9. januar 2019 #2 Skrevet 9. januar 2019 Hei! Skjønner ikke alt du skriver her, men forstår det slik at du ikke har mange lyspunkt i livet. Høres ut som du trenger en forandring. Hva med å innføre en fjelltur i uka, og kanskje melde deg inn i turforening for å møte nye folk? Har du tenkt på å tilegne deg en ny ferdighet, eller kanskje lære et nytt språk? En reise? Italia er fantastisk!
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #3 Skrevet 9. januar 2019 Du må hele livet satse på at du ikke har opplevd livets høydepunkt. Det går unektelig litt opp og ned, men hva man setter pris på, endrer seg med tiden. Anonymkode: 05908...52d
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #4 Skrevet 9. januar 2019 Nei, livet har ikke et høydepunkt. Du var ikke lykkelig når du var 25. Det var bare sist du ikke var deprimert. Anonymkode: fd407...8d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå