Gå til innhold

Asperger og føler alltid det er min feil dersom folk tar noe "galt" opp.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og at det er bare jeg som må anstrenge meg for å være høffelig. Hele tiden jeg har vært på jobb eller sosiale settinger så tenker jeg i ettertid på alt jeg ikke gjorde perfekt. Setter på meg så innmari kunstig en høffelighet at jeg nesten er flau. føler meg som verdens mest overfladiske. 
Blir noen sure så føler jeg at det er jeg som har skylda også... selv om jeg kan se andre havne i konflikt med hverandre så tenker jeg at de gjør det fordi de er normale, mens jeg gjør det fordi jeg har as..

Anonymkode: 71d86...f73

Videoannonse
Annonse
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

❤️ Ingen lett diagnose å leve med. Får du oppfølgning? Hvis ikke kan du be fastlegen henvise deg til habiliteringstjenesten i byen du bor i.

Skrevet

Det kan også være at en del av de du snakker til/svarer er hårsåre og ikke tåler fakta, men hvis du er obs på hva du sier og hvordan du sier ting kan det absolutt bli lettere :) det ER vanskelig å leve med en slik diagnose, men som du skriver selv kan hvem som helst havne i konfrontasjoner så det er ikke nødvendigvis fordi du har det. Hvis ikke familie stiller opp og hjelper deg anbefaler jeg å ta kontakt med noen som kan, men gjør det klinkende klart at du må ha stabilitet dersom du trenger det og at det SKAL respekteres, hvis ikke kommer du kanskje ingen vei?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...