Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke det at jeg forventer hjelp, men alle rundt meg som også går til nav får den hjelpen de trenger, enten det er Aap penger mens de går på skole, eller om det er at nav kontakter kreditorer og betaler gjelda deres.... 

jeg har foreldre med like dårlig råd som meg, men de hjelper der de kan. Jeg har søkt på ALT av jobber kan i området, og jeg kan ikke flytte. Bor med samboer i en leilighet som koster 8500 i mnd, som han ikke kan ha alene, og en oppsigelsestid på 3 mnd. Jeg har nesten fått meg jobb flere ganger, og til tross for at jeg opplyser om at jeg ikke har lappen så får jeg plutselig beskjed om at «oi du har ikke lappen du kan ikke jobbe her.» 

jeg har pratet med alle kreditorer, men noen sier bare jeg ikke kan ha nedbetalingsplan av diverse grunner, og noen ordner meg en nedbetalingsplan på ca 1000 kr i måneden, noe jeg ikke klarer med.. har en husleie andel på 4250 i mnd, strøm på 1200 ca, så er det mat hvor jeg legger inn 1500 på en konto, og med alt annet som f.eks dopapir, hygieneartikler osv så sitter jeg igjen med kanskje en 1500 kr i mnd, og det er om jeg er heldig.....

Anonymkode: 4b588...386

Gå til legen.

Det kan hende du har en helsetilstand som gjør at du må over på AAP. Hør med legen.

Da får du en forutsigbar inntekt du kan forhandle med kreditorene. Bonuse at du kan studere, sånn at du får en "ordentlig jobb" fremtiden.

Anonymkode: a8e0e...a57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...