Stortrommadet Skrevet 2. januar 2019 #1 Skrevet 2. januar 2019 Hei! Jeg er 18 år og skal lage meg en ny facebookbruker. Rett og slett fordi jeg i flere år bare godtok alle former for venneforespørseler, og har endt opp med over 2500 venner, og jeg kjenner kanskje 400 av de. Det er også en del bilder og videoer jeg har der, og som jeg er tagget i, som jeg vil ha vekk. Derfor kom jeg frem til at jeg vil lage ny bruker slik at jeg på nytt og på mer ansvarsfull måte kan kontrollere vennelista mi(blandt annet). Men når jeg skulle lage bruker, så gikk det egentlig, frem til jeg måtte legge ved et bilde av meg selv slik at Facebook kunne godkjenne dette. Jeg lurer egentlig på om noen her har vært borti det, og hvor lang tid det tok?
Millimani Skrevet 2. januar 2019 #2 Skrevet 2. januar 2019 Skal Facebook godkjenne profilbilde når du oppretter bruker?
Sirah Skrevet 2. januar 2019 #3 Skrevet 2. januar 2019 Ja det er vist noe facebook har begynt med nå for å unngå så mange falske profiler mener jeg å ha lest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå