loop Skrevet 3. april 2005 #1 Del Skrevet 3. april 2005 Har lett etter et diskusjonsforum i sjangeren kunst, håndtverk og hobby, men finner ikke noe. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mulle7 Skrevet 3. april 2005 #2 Del Skrevet 3. april 2005 Har ikke sett noe slik som du beskriver det, nei! Finnes noe som heter Hobbyforum som jeg har vært innom, men det er mye tradisjonelle hobbier... Kanskje du må finne et utenlandsk forum? Jeg har funnet et som passer til min hobby.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. april 2005 #3 Del Skrevet 3. april 2005 Tror det skal finnes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. april 2005 #4 Del Skrevet 4. april 2005 Om du er på utkikk etter et hobbyforum, vil jar absolutt anbefale dinhobby Kjempetrivelig forum med masse kreative damer. Så mye kunst er det ikke der, men..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 4. april 2005 #5 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg trives veldig godt på http://forum.hobbyboden.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loop Skrevet 4. april 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 4. april 2005 Har sjekket ut begge de to forumene. Takker for tips, men de er ikke helt der jeg vil. Er ute etter noe mer innen retning kunst. Noen andre som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mulle7 Skrevet 4. april 2005 #7 Del Skrevet 4. april 2005 Det finnes litt mer å velge mellom hvis du trår utenfor lille Norges grenser. Søk litt på Internett og se hva du kan finne, hvis du føler deg komfortabel med å bruke et utenlandsk forum. Jeg fant f.eks. dette, som kanskje er litt mer i den retningen du ønsker: www.thecreativeforum.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loop Skrevet 5. april 2005 Forfatter #8 Del Skrevet 5. april 2005 Det finnes litt mer å velge mellom hvis du trår utenfor lille Norges grenser. Søk litt på Internett og se hva du kan finne, hvis du føler deg komfortabel med å bruke et utenlandsk forum. Jeg fant f.eks. dette, som kanskje er litt mer i den retningen du ønsker: www.thecreativeforum.comDet der så virkelig interessant ut Mulle7! Skal sjekke det mer ut siden. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå