Gå til innhold

Kunst og hobbyforum på nett?

loop

Anbefalte innlegg

Har lett etter et diskusjonsforum i sjangeren kunst, håndtverk og hobby, men finner ikke noe. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke sett noe slik som du beskriver det, nei! Finnes noe som heter Hobbyforum som jeg har vært innom, men det er mye tradisjonelle hobbier...

Kanskje du må finne et utenlandsk forum? Jeg har funnet et som passer til min hobby.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Om du er på utkikk etter et hobbyforum, vil jar absolutt anbefale dinhobby

Kjempetrivelig forum med masse kreative damer. Så mye kunst er det ikke der, men.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjekket ut begge de to forumene. Takker for tips, men de er ikke helt der jeg vil. Er ute etter noe mer innen retning kunst. Noen andre som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes litt mer å velge mellom hvis du trår utenfor lille Norges grenser. Søk litt på Internett og se hva du kan finne, hvis du føler deg komfortabel med å bruke et utenlandsk forum.

Jeg fant f.eks. dette, som kanskje er litt mer i den retningen du ønsker:

www.thecreativeforum.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes litt mer å velge mellom hvis du trår utenfor lille Norges grenser. Søk litt på Internett og se hva du kan finne, hvis du føler deg komfortabel med å bruke et utenlandsk forum.

Jeg fant f.eks. dette, som kanskje er litt mer i den retningen du ønsker:

www.thecreativeforum.com

Det der så virkelig interessant ut Mulle7! Skal sjekke det mer ut siden. Takk for hjelpen!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...