Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: b769e...59a

Videoannonse
Annonse
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet (endret)

Det er vel en tid hvor jeg skal finne ut hva jeg skal bli, få barn kanskje og få en jobb jeg trives i. 

Endret av Kjærlighetsbarn98
AnonymBruker
Skrevet

Har 5 dager igjen av 20 årene. På søndag blir jeg 30. Gruer meg forferdelig

Anonymkode: 77396...6f6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I 20- årene tok jeg en bachelor, ble gift, fikk 3 barn, kjøpte bolig, fikk min første faste stilling. Tok også en videreutdanning. En fin tid, på mange måter ganske bekymringsløs. 20-årene var bra!

Anonymkode: 2466b...20e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Usikkert, depresjon, angst og en ensomhet som blir større for hvert år. Trist å tenke på hvordan 20 årene mine har vært når jeg ser tilbake. Vet ikke hvem jeg er og hva jeg vil. Blir mer usikker på meg selv med tiden. 

Anonymkode: ceb28...e36

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tidlig 20-årene-midten fest, høgskole, uforpliktende forhold. 

Midten av 20-årene: jobb, leile leilighet, flyttet fra venner, litt kjedelig, forsøker å finne ut hvem jeg er egentlig, hva vil jeg

Sent i 20 årene: jobb, fant kjæresten min. Kjøpt hus og ønsker barn etter 3 år sammen. Og om noen mnd begynner 30 årene, gitt. 

Anonymkode: 06465...f2b

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har 5 dager igjen av 20 årene. På søndag blir jeg 30. Gruer meg forferdelig

Du har bursdag 3 dager før Jimmy Page og 8 dager før Zakk Wylde 😃

Jeg har hatt de verst miserable tyveårene noensinne. Jeg hadde ingen drømmer, jeg eksisterer bare, fremtidsplanen min er sosialt uakseptert å snakke høyt om. 

AnonymBruker
Skrevet

Ble ikke akkurat som planlagt. Men tok høyere utdanning på masternivå, tre barn, ingen mann, fast jobb, leier leilighet, eier bil. Men har nok vokst litt og blitt mer voksen. Gått langt ut av komfortsona, møtt veggen, holdt på å dø og jobbet gradvis opp igjen. Det som ikke dreper deg, gjør deg sterkere sies det. Har to år igjen i 20 årene. Men kan jo si dry slik at dette 10 året har vært innholdsrikt! 

Anonymkode: 5f8a9...10f

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, IommI skrev:

Hvem er det ? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det var ti ulykkelige år i livet mitt.

Anonymkode: df649...997

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er det ? 

Kødder du? 

AnonymBruker
Skrevet

Er nå 26 år. Ble dumpet for samboer gjennom 3 år for 4 mnd siden, forelsket meg på nytt for en mnd siden og gikk nylig fra han nye da jeg fikk kalde føtter. 

Så 20 årene har 4 år igjen på å bevise for meg at dette er de beste årene i livet. 

Så langt har det bare vært skuffelser og forventinger. 

Anonymkode: 31db3...7bd

Skrevet

20 årene var fine :) utdannet meg, artig studietid, vi fikk tre barn, fikk jobb og kjøpte hus, solgte hus og flyttet til nytt sted, ny jobb og bygde hus. Men 30 årene har også vært fine, med ny flytting og ny jobb og nytt hus :) Mannen har vært den samme siden før 20 årene, og det er det aller fineste :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, IommI skrev:

Kødder du? 

Jimmy Page er obligatorisk. Han Zakk vet ikke jeg heller hvem er.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke jeg heller 

Anonymkode: 0b4c1...a63

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, IommI skrev:

Jeg har hatt de verst miserable tyveårene noensinne. Jeg hadde ingen drømmer, jeg eksisterer bare, fremtidsplanen min er sosialt uakseptert å snakke høyt om. 

Fortell! De andres milestener får en jo til å lure på om de er levende mennesker. 

• Liker 3
Skrevet

I tjueårene hadde jeg to barn, samboer, tok utdanning, tok lappen, jobbet,  skapte og drev egen bedrift. 

( I tredveårene, hadde jeg samlivsbrudd, konkurs + noen andre livskriser, fikk barn nr 3, var student, hadde et strålende sosialt liv,  var ivrig konsertgjenger, fikk kjæreste, samboer, ny jobb, barn nr 4, ble bestemor) 

• Liker 2
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
1 minutt siden, absinthia skrev:

I tjueårene hadde jeg to barn, samboer, tok utdanning, tok lappen, jobbet,  skapte og drev egen bedrift. 

( I tredveårene, hadde jeg samlivsbrudd, konkurs + noen andre livskriser, fikk barn nr 3, var student, hadde et strålende sosialt liv,  var ivrig konsertgjenger, fikk kjæreste, samboer, ny jobb, barn nr 4, ble bestemor) 

Hvor gammel var du da du ble bestemor?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Zakk var gitaristen til Ozzy i 20 år eller noe, men da Ozzy syns at låtene Zakk skrev hørtes mer ut som BLS fikk han "sparken". Men Zakk er med på No More Tears 2 touren. Og Zakk var/er som jævlig mange andre inspisrert av JP. 

Skrevet
1 minutt siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Hvor gammel var du da du ble bestemor?

Ca 38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...