Gjest Gjest i dag Skrevet 3. april 2005 #1 Skrevet 3. april 2005 Hei! Hvis man vil begynnte på babyprøving, kan man da slutte midt i brettet med p-piller? Eller må man ta brettet ut? Takk for svar!
Felixa Skrevet 3. april 2005 #2 Skrevet 3. april 2005 Lurest er å ta brettet ut, for da slipper du forhåpentligvis for mye hormonkluss. Og du vill jo ikke få eggløsning noe særlig fortere heller, mange bruker flere mnd på å få igjen normale sykluser.
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #3 Skrevet 3. april 2005 Går du på trefasepiller bør du ta brettet ut, men tar du monofasepiller spiller det ingen rolle når du slutter.
Gjest Xavia Skrevet 4. april 2005 #4 Skrevet 4. april 2005 Jeg tror også at det er lurest å ta hele brettet ut. Det er vel ikke så hastverk, at to uker spiller noen rolle? Dessuten mener jeg at jeg har hørt at det kan være lurt å vente en måned eller to med prøving etter man har sluttet på pillene, før man starter prøving? :klø: Få pillene ut av systemet liksom.
Lia Skrevet 4. april 2005 #5 Skrevet 4. april 2005 Dessuten mener jeg at jeg har hørt at det kan være lurt å vente en måned eller to med prøving etter man har sluttet på pillene, før man starter prøving? :klø: Få pillene ut av systemet liksom. Ja, det stemmer. Og det kan fort ta noen måneder før syklusen er i gjenge igjen. Ville ha tatt ut hele brettet, jeg, trådstarter. Så blir det mindre kluss i syklusen din.
Pepita Skrevet 4. april 2005 #6 Skrevet 4. april 2005 Tok første pillen på nytt brett i går, men ble visst og den siste.... Så får vi se hvordan dette går!!
Gjest Xavia Skrevet 4. april 2005 #7 Skrevet 4. april 2005 Tok første pillen på nytt brett i går, men ble visst og den siste.... Så får vi se hvordan dette går!! Hva mener du? At du ikke skulle gå på p-pillen likevel, men bli prøver?
Pepita Skrevet 4. april 2005 #8 Skrevet 4. april 2005 Ja... litt skummelt! Men vi har bestemt oss for å prøve!
Gjest Xavia Skrevet 4. april 2005 #9 Skrevet 4. april 2005 Ja... litt skummelt! Men vi har bestemt oss for å prøve! Spennende. Vi skal også starte prøving. (Neste måned)
Pepita Skrevet 4. april 2005 #10 Skrevet 4. april 2005 Så flott at vi er flere! Greit med støtte med likesinnede!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå