Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest i dag
Skrevet

Hei!

Hvis man vil begynnte på babyprøving, kan man da slutte midt i brettet med p-piller? Eller må man ta brettet ut?

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurest er å ta brettet ut, for da slipper du forhåpentligvis for mye hormonkluss. Og du vill jo ikke få eggløsning noe særlig fortere heller, mange bruker flere mnd på å få igjen normale sykluser. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Går du på trefasepiller bør du ta brettet ut, men tar du monofasepiller spiller det ingen rolle når du slutter.

Gjest Xavia
Skrevet

Jeg tror også at det er lurest å ta hele brettet ut. Det er vel ikke så hastverk, at to uker spiller noen rolle?

Dessuten mener jeg at jeg har hørt at det kan være lurt å vente en måned eller to med prøving etter man har sluttet på pillene, før man starter prøving? :klø: Få pillene ut av systemet liksom.

Skrevet

Dessuten mener jeg at jeg har hørt at det kan være lurt å vente en måned eller to med prøving etter man har sluttet på pillene, før man starter prøving? :klø: Få pillene ut av systemet liksom.

Ja, det stemmer. Og det kan fort ta noen måneder før syklusen er i gjenge igjen. Ville ha tatt ut hele brettet, jeg, trådstarter. Så blir det mindre kluss i syklusen din.

Skrevet

Tok første pillen på nytt brett i går, men ble visst og den siste....

Så får vi se hvordan dette går!!

Gjest Xavia
Skrevet
Tok første pillen på nytt brett i går, men ble visst og den siste....

Så får vi se hvordan dette går!!

Hva mener du? At du ikke skulle gå på p-pillen likevel, men bli prøver?

Skrevet

Ja... litt skummelt!

Men vi har bestemt oss for å prøve!:)

Gjest Xavia
Skrevet
Ja... litt skummelt!

Men vi har bestemt oss for å prøve!:)

Spennende. Vi skal også starte prøving. (Neste måned)

:P

Skrevet

Så flott at vi er flere!

Greit med støtte med likesinnede!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...