arinda Skrevet 3. april 2005 #1 Skrevet 3. april 2005 Fikk nettop en link av eksen min på msn nå. Og den var til det inlegget jeg skrev om "får jeg en aha-opplevelse". Da hadde han faktisk søkt etter nicket mitt på google. Og det innlegget var liksom ikke ment for hans øyne. Jeg tenkte på det da jeg la ut innlegget, men tenkte at han aldri ville finne på å gå inn her. Men, der tok jeg grundig feil! Jeg har fortalt han ved FLERE anledninger at jeg ønsker tid for meg selv og fred! Men, som før så sier han at han forstår og det viser seg i ettertid at han ikke gjør det! Hva i all verden skal jeg gjøre? Skrev til han på msn i sted: LA MEG VÆRE I FRED! Jeg ønsker faktisk ikke å ha noe mer med han å gjøre. (tror jeg) Jeg klarer ikke se at jeg vil få noe ut av et vennskap med en så eiesyk og sjalu gutt som han viser seg å være. HJELP MEG!!
Lovvi Skrevet 3. april 2005 #2 Skrevet 3. april 2005 En ting om slike mennesker; All tilbakemelding er god tilbakemelding! Ikke svar, ikke reager, oppfør deg som om han er luft for deg. Vet dette er vanskelig når man blir plaget med meldinger, oppringninger og besøk i tide og utide...men ikke gi han noe som helst oppmerksomhet! Hvis du MÅ svare....vær nøytral og ikke gi han noen som helst pekepinn om hva du gjør, tenker eller føler........... Vet ikke om det var disse rådene du var ute etter, men håper du finner ut av det
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #3 Skrevet 3. april 2005 Hei igjen arinda Jøsses, blir jeg første som svarer deg denne gangen også :-) Jeg husker innlegget ditt, arinda - men kjenner ikke helt igjen det du skriver om her? Er det dèt at du synes det er vondt å høre fra ham nå som gjør deg Uansett hvor mye man søker på google så vil du aldri kunne oppleve: Da hadde han faktisk søkt etter nicket mitt på google Så jeg forstod ikke helt dette. Siden du skriver "(tror jeg)", så ville jeg (kansje) anbefalle at dere fikk pratet ut om det. Det høres ut som om dere ikke er ferdig med 'deres' om du forstår. Dette baserer jeg på dine valgte ord 'tror jeg'. Gjør deg sikker arinda - det må være deilig å være det. For din egen del altså. Bare pass på å ikke prat om slike ting med lukkede ører, når man er sint eller oppgitt og slike ting. Konstruktive og gode samtaler kommer kun når begge parter forstår at man ikke skal rope, brukre !!! tegn og slikt. Da står man stille som dumt er. Voks deg større (dersom du klarer) og vær ærlig og sårbar, så blir det bedre skal du se
nallemaja Skrevet 3. april 2005 #4 Skrevet 3. april 2005 Jeg prøvde faktisk nå å søke på niket mitt på googel norge, og VIPS der kom en annonse jeg har lagt inn på kvinneguiden opp!(og jeg er ikke engang flink på slik søking og slikt på nettet)...skummelt!
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #5 Skrevet 3. april 2005 Jeg prøvde faktisk nå å søke på niket mitt på googel norge' date=' og VIPS der kom en annonse jeg har lagt inn på kvinneguiden opp!(og jeg er ikke engang flink på slik søking og slikt på nettet)...skummelt![/quote'] HA! :o Du har selvsagt helt rett :o Merkelige saker. Jeg tok utgangspunkt i http://www.groupstudy.com/form/users/login...?lg=/index.html 's lære om oppsett av websider - og de fleste forum jeg kjenner har låst funksjonen slik at brukere ikke skal kunne søkes frem via søkemotorer utenfor forumet. Men da lærte man i det minste at dette går begge veier.
nallemaja Skrevet 3. april 2005 #6 Skrevet 3. april 2005 Det er nettopp dette jeg IKKE liker med kvinneguiden. Har også merket at jeg etter å ha vært her inne og surfer senere på andre sider på nettet kan jeg bare trykke tilbakeknappen xantall ganger så er jeg tilbake til kvinneguien INNLOGGET! kan også gå inn på loggen og klikke meg inn på "kvinneguiden skriv et svar"så kommer jeg inn på svarene jeg har sendt inn på div temaer. Liker det dårlig, for jeg har liksom lyst å være anonym her også for mannen min. Ikke at jeg har fortalt noe hemmelig, men det føles som om noen tar opp alle samtaler jeg har i løpet av en dag og gir mannen min(eller andre) muligheten til å spole tilbake og lytte.... -kan selvfølgelig slette loggen, men da føles det som om jeg prøver å skjule noe jeg ikke har å skjule... :o Jeg bare liker ikke at andre kan lese mine innlegg og vite hvem jeg er(folk som kjenner meg altså), selv om jeg bare feks skriver en kommentar om barnehagen eller barna mine eller noe som de vet uansett. kanskje jeg er rar...
Gjest Nattsol Skrevet 3. april 2005 #7 Skrevet 3. april 2005 Det er nettopp dette jeg IKKE liker med kvinneguiden. Har også merket at jeg etter å ha vært her inne og surfer senere på andre sider på nettet kan jeg bare trykke tilbakeknappen xantall ganger så er jeg tilbake til kvinneguien INNLOGGET! kan også gå inn på loggen og klikke meg inn på "kvinneguiden skriv et svar"så kommer jeg inn på svarene jeg har sendt inn på div temaer. Liker det dårlig, for jeg har liksom lyst å være anonym her også for mannen min. Ikke at jeg har fortalt noe hemmelig, men det føles som om noen tar opp alle samtaler jeg har i løpet av en dag og gir mannen min(eller andre) muligheten til å spole tilbake og lytte.... -kan selvfølgelig slette loggen, men da føles det som om jeg prøver å skjule noe jeg ikke har å skjule... :o Jeg bare liker ikke at andre kan lese mine innlegg og vite hvem jeg er(folk som kjenner meg altså), selv om jeg bare feks skriver en kommentar om barnehagen eller barna mine eller noe som de vet uansett. kanskje jeg er rar... Hva med å logge ut når du er ferdig?
nallemaja Skrevet 3. april 2005 #8 Skrevet 3. april 2005 kommer likevel inn på "nallemaja" og det jeg har skrevet om jeg bruker loggen. På andre slike debatt-sider må du uansett logge deg på med navn og kode selv om du går inn fra loggen., og de logger deg av automatisk når du forlater nettstedet... men jeg liker meg her allikevel da altså!
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #9 Skrevet 3. april 2005 kommer likevel inn på "nallemaja" og det jeg har skrevet om jeg bruker loggen. På andre slike debatt-sider må du uansett logge deg på med navn og kode selv om du går inn fra loggen., og de logger deg av automatisk når du forlater nettstedet... men jeg liker meg her allikevel da altså! Visst Ikke kvinneguiden sin skyld Du må (som påpekt) ikke huke av for knappen 'logg meg direkte på neste gang' eller hva enn det står på slike. I tillegg er det Svært viktig når man bruker en computer å gjøre dette: (med utgangspunkt i at du bruker Internet Explorer - følg bare hva jeg sier fra øverst i vinduet ditt) Tools - Internet Options/Content - AutoComplete Her har du følgende valg: Web adr Forms Username and Passwords on Forms - huk av alle disse. Håper du får det til ellers er det bare å spørre
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #10 Skrevet 3. april 2005 Men hvordan går det med deg, arinda? Det går bra skal du se Jeg må hoppe i køyen nå, så får jeg ikke svart i dag så er det pga det
nallemaja Skrevet 3. april 2005 #11 Skrevet 3. april 2005 men blir de ikke da slik at jeg må HUSKE brukernavnene mine da? og da blir vel gubben sine brukernavn borte da?altså blir ikke husket nestegang man besøker siden?vi hadde det slik før, men vi er så elendige til å huske de forskjellige brukernavnene våre...(men jeg skriver inn mange gale brukernavn slik at ikke folk som låner pc'n vår vet vilket som er riktg ) Men jeg har aldri huket av på logg meg på automatiskknappen... Det må jo være noe med kvinneguiden-sidene, for jeg har feks profil på dagbladets blink-sider, og det finner jeg ikke om jeg søker på googel, og kommer ikke automatisk inn om jeg bruker loggen... jaja, det er jo ikke et STORT problem, men kunne vel vært det om jeg hadde en hemmelig elsker eller noe som jeg ville skravle om her inne, for da kunne jeg jo blitt avslørt! :o
Gjest Catwoman Skrevet 4. april 2005 #12 Skrevet 4. april 2005 jeg søkte på catwoman på google, og da fikk jeg ikke opp noe som jeg har skrevet her. Men til Arinda: jeg vil råde deg til å skrie med et nick han ikke kjenner til, hvis du skal skrie ting på nett som du ikke vil han skal lese. :-)
arinda Skrevet 4. april 2005 Forfatter #13 Skrevet 4. april 2005 Jeg hadde en samtale med han i går som igrunnen skremte meg litt. Men jeg orker ikke legge ut så veldig mye mer om meg selv og han under arinda lenger. Jeg orker ikke at han skal søke meg opp igjen. Han holder sikkert falkeblikk med meg på dette forumet.. Noen som har tips om andre forum? IKKE skriv her, men gi meg en PM.. da hadde jeg blitt veldig takknemmelig. Snakket også med en god venn av meg i går. Han rådet meg også til å behandle han som luft! Synd at jeg føler at jeg må bytte forum, for jeg trives her... Men, han kommer til å kjenne igjen både seg selv og meg... Takk til dere som svarte
Gjest Gjestebruker Skrevet 4. april 2005 #14 Skrevet 4. april 2005 Synd at jeg føler at jeg må bytte forum, for jeg trives her... Men, han kommer til å kjenne igjen både seg selv og meg... Takk til dere som svarte Kan du ikke lage en ny bruker her da? En som han ikke vet om. Eller skrive som Gjest?
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #15 Skrevet 4. april 2005 Han holder sikkert falkeblikk med meg på dette forumet.. Tror du :o Men da kan jo vi som er her passe på å fortelle ham at vi synes han må være snill med jenta si, for han vil vel ikke at hun skal gå rundt og være heller ? (vil 'du' vel?)
arinda Skrevet 4. april 2005 Forfatter #16 Skrevet 4. april 2005 Desverre kjenner han historien for godt. Han lovte meg i går at han ikke skulle overvåke meg. Men, jeg tviler på at han klarer å holde det! Jeg har funnet et nytt forum, venter bare på å bli akseptert der. Jeg kommer jo selvsagt ikke til å forlate KG. TUSEN takk Kafka for at du er den du er Har lest endel av innleggene dine og de er gode! Jeg vil ikke ha mer med han å gjøre (VET JEG)! Samtalen i går skremte meg og den siste brikken i puslespillet falt på plass for meg..
arinda Skrevet 4. april 2005 Forfatter #18 Skrevet 4. april 2005 vil bare gi en jeg :-) tusen takk for det... den varmet!!
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #19 Skrevet 5. april 2005 TUSEN takk Kafka for at du er den du er Har lest endel av innleggene dine og de er gode! :o du da :-) Alt dette fordi du liker noen av mine fattige ord altså? Ingen grunn til å takke, arinda - men takk for det selv du Håper det er bedre nå
arinda Skrevet 7. april 2005 Forfatter #20 Skrevet 7. april 2005 Ja, det er forsåvidt det. Selv om jeg trodde han hadde skjønt det.. men neppe... det triller fortsatt inn noe.. men, nå skal han plutselig være snill med meg og komme oppover med sommerdekkene mine... snilt, ja.. men hva prøver han på? jeg vet ikke om jeg orker snakke med han... Usj... det er min skyld at jeg ikke klarer si nei... men ja... usj... hva faen da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå