AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #1 Skrevet 1. januar 2019 Ok. I morgen har jeg holdt på en uke. Hvis ikke gått opp igjen de kg jeg mistet, legger jeg kanskje inn litt mer frukt og yoghurt igjen, i stedet for juice, også når ikke må spise fordi det er forventninger om at folk spiser. Den juicefasten blir nok ikke noe av. I såfall får jeg gå rett fra frukt og yoghurt til den. Det blir kanskje litt lenge å leve slik som dette til jeg har mulighet til bare juice. Får sannsynligvis ikke gjennomført ordentlig før fredag, da det også torsdag er settinger hvor det blir rart å ikke spise. LITT usikker da siden jeg det meste av tiden ikke er sulten og heller ikke føler meg slapp. Dagens neny: Frokost: et glass juice Mellommåltid: en sjokoladebit Lunsj: 1 yoghurt Middag: 1 pizzastykke Mellommåltid: 1 glass smoothie Kvelds: et glass smoothie og ett glass juice Kanskje uansett satse på å komme opp i 1000 kcal. Tror det ble mindre i dag selv om to glass til kvelds. Dette er vel 7-8000 vil jeg tro? Yoghurten var youplait uten sukker eller fett. Blir det større sjans for å bli tom ved å drikke mer juice, eller legge til frukt/Yoghurt? Drikker uansett mye utenom, så uttørka blir jeg ikke. Eller ta olje i juicen. Spent på vekten i morgen da . Anonymkode: d7a56...10b
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #2 Skrevet 1. januar 2019 Kan du tilføre kosten din mer proteiner og mer fett? Anonymkode: 71bba...a44
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #3 Skrevet 1. januar 2019 Hvorfor hadde du planer om juicefaste? Anonymkode: 71bba...a44
Monstrum Skrevet 2. januar 2019 #4 Skrevet 2. januar 2019 Kjære Trådstarter. Jeg stenger denne tråden nå da den bryter med retningslinjene for Kosthold, trening og sport. - Tråder hvor det skrives om alt for lite matinntak eller store mengder trening uten tilstrekkelig matinntak vil bli stengt. Kvinneguiden har ikke den nødvendige kompetansen til å hjelpe brukere som burde få svar på disse spørsmålene av helsepersonell. På samme måte vil tråder hvor det tilsynelatende "konkurreres" om minst mulig matinntak bli stengt. - Innlegg og tråder med spørsmål og/eller diskusjon om inntak av mindre enn 1500 kalorier, vil bli stengt. Etter en lengre diskusjon og gjennomgang av informasjon, har vi nå kommet frem til at vi vil endre minstegrensen til 1500 kalorier, i henhold til Helsedirektoratets anbefalinger her. Viser også til deres kilde her (side 187) Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/ eller svar på spørsmålene dine. Vennlig hilsen Monstrum, mod
Anbefalte innlegg