AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #1 Skrevet 1. januar 2019 Hei. Er det noen som har vært til gynekolog i Kongsberg som har noen å anbefale? Tenkte jeg skulle ta en 6 ukers kontroll, ting er ikke som det skal der nede og legen min er veldig ung og usikker, ønsker derfor til noen med mer erfaring og som kan svare meg på alle spørsmål jeg har. Anonymkode: 757c6...57d
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #2 Skrevet 1. januar 2019 Kolbjørn Kasin på Klokkarbakken. Flink og effektiv. Unnagjort timene hos han på fem minutter. Anonymkode: 75b25...3a9 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #3 Skrevet 1. januar 2019 Hm vil jo ikke at han skal være så effektiv at jeg ikke får svar på det jeg ønsker svar på da.. Men han er flink altså? Jeg blir hørt? Anonymkode: 757c6...57d
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #4 Skrevet 1. januar 2019 Jeg har også vært hos Kolbjørn Kasin, og kunne ikke vært mer fornøyd. Undersøkelsen i seg selv er unnagjort før jeg rekker å tenke over det en gang, og han tar seg god til å forklare både i forkant og i etterkant av undersøkelsen. Anonymkode: c6173...a68
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #5 Skrevet 1. januar 2019 Hm var veldig mye fra og til med den mannen, så spørs om jeg heller da prøver å finne noen andre. Men er det ingen andre som har noen å anbefale unntatt denne Kolbjørn? Anonymkode: 757c6...57d
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #6 Skrevet 1. januar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hm var veldig mye fra og til med den mannen, så spørs om jeg heller da prøver å finne noen andre. Men er det ingen andre som har noen å anbefale unntatt denne Kolbjørn? Anonymkode: 757c6...57d Jeg bor også i kongsberg og drar gjerne til drammen (gynokolg klinikken) når jeg skal til gynokolog. De har også kveldsåpent. Er jo ikke så langt å kjøre dit Ellers er det flere flinke gynokologer på sykehuset...kenneth og Raimonda Anonymkode: 61314...5ba
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #7 Skrevet 2. januar 2019 Ikke Kongsberg, men i Drammen- er jo ikke så langt unna. Jeg var på nimo klinikken hos Sunniva. Veldig flink, forståelsesfull og lytter til deg. Ligger sentralt på Bragernes. Anonymkode: b476d...814
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #8 Skrevet 2. januar 2019 Ok, takk for tips ☺️ -ts Anonymkode: 757c6...57d
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #9 Skrevet 2. januar 2019 Knut Magne Uv i Drammen ☺️ Anonymkode: 42cdf...fda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå