Gå til innhold

Reist til syden helt alene før? Eller kunne du tenkt deg det? :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen gang reist til syden helt alene??

Hvordan er det å reise til syden alene?

Kunne du tenkt deg det?

Anonymkode: bde0a...0ac

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kunne reist alene mange steder. 

Anonymkode: 10e4f...fa4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg startet for få år siden å dra alene. Jeg stortrives med det. Velger små og familiedrevne hoteller. Steder som er store nok til at man har et lite utvalg av spisesteder. 

Jeg kommer i kontakt med mennesker rundt meg rett og slett fordi jeg ser omgivelsene på en annen måte som alenereiser. I år blir det Hellas i 2 uker og jeg gleder meg. 

Anonymkode: be716...8ca

• Liker 3
Skrevet

Jeg reiste til Spania mange ganger alene for å "passe" huset til en tidigere bekjent. Og har vært der i helger, uker og måneder alene. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, IommI skrev:

Jeg reiste til Spania mange ganger alene for å "passe" huset til en tidigere bekjent. Og har vært der i helger, uker og måneder alene. 

Heldiggris! En sånn venn vil jeg også ha 😃😃

Anonymkode: 787ba...eab

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heldiggris! En sånn venn vil jeg også ha 😃😃

Anonymkode: 787ba...eab

Ja, det forundrer meg ikke. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Aldri vært i syden alene, men flere ganger i Barcelona alene :)

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

Kunne godt gjort men da hadde jeg reist til et familiested for min egen sikkerhets skyld og jeg hadde ikke blitt en hel uke, kanskje bare 3-4 netter. 

AnonymBruker
Skrevet

Var alene ei uke i sommer og det falt i smak så denne sommeren blir det to uker😎☀️ Til andre steder enn områder i syden som føles trygge er jeg mer usikker på om jeg hadde gjort

Anonymkode: 71fd7...d22

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt!

Man kommer mye lettere i kontakt ned andre når man er alene og ikke har barn og partner rundt seg.... Dessuten mye lettere å finne en sexpartner om man vil det. Folk er generelt mer kåte og yre på sommeren så det pleier å være ganske så enkelt.

Anonymkode: e302c...cb5

AnonymBruker
Skrevet

Har reist en god del alene, og det jeg liker minst, er å spise alene på restaurant, om jeg ikke treffer noen jeg kan spise med.

Anonymkode: f02d7...292

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort. Ser ikke for meg at det vil skje med det første heller, da jeg er gift og har barn.

Anonymkode: 41285...385

Skrevet

Ja det har jeg gjort en gang. Var kjempedeilig, veldig avslappende. Lå på stranden, gikk turer, spiste på restaurant og shoppet litt. Nå har jeg kjæreste så da reiser vi sammen, eller med barna. Men jeg drar gjerne alene igjen!

Skrevet

Ja det har jeg og det har vært helt supert. 

Skrevet

Ja, mange ganger. Fjorten dager i fred og ro med hod mat og vin, bøker og sol og bad.

Bedre blir det ikke.

Skrevet

Har reist alene over hele verden både jobb og privat, synes det er vel så bra som å reise sammen med noen. Til det jeg forbinder med "syden" vet jeg ikke om jeg kunne tenkt meg å reist hverken alene eller sammen med andre 🤣

AnonymBruker
Skrevet

Drømmer om alene husmortur til Syden jaaaa.👍👍

Anonymkode: 58e8f...efb

AnonymBruker
Skrevet

Var 2 uker alene på Mallorca i fjor :)

Anonymkode: d4862...b6e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde turt det før men ikke nå, nå tør jeg ikke være på bar i Norge engang alene så i syden neitakk måtte hatt en støtteperson å gå på kafeer osv med, men stranden kunne jeg klart alene 

Anonymkode: 5e7d4...75e

Skrevet

Jeg tror jeg hadde kjedet meg veldig fort uten noen å skravle med, så jeg ville helst reist sammen med noen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...