Gå til innhold

Hvordan få kontroll over kåtheten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne på 24 her, har sagt for noen måneder siden at jeg skal legge sex på hylla og det har jeg altså gjort. Jeg har ikke hatt sex på noe som føles ut som 1 år, men tror det nærmer seg 3 mnd bare.

Det er ganske hardt, kjenner jeg. Igår kom jeg før jeg såvidt rakk å bruke leketøyet mitt. Fantaserer MYE om gutter jeg liker.  Merker jeg oppfører meg annerledes også. Er redd andre vil merke på oppførselen min at jeg er kåt.

Tror aldri jeg har vært så kåt som nå siden jeg har tenåring. 

Hvordan få kontroll over dette? Nekter fortsatt å ha sex, skal ha datet noen jeg har litt følelser for over lengre tid først.

Anonymkode: 2ac60...ed4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vært der du er noen år. Onanerer som regel et par ganger i løpet av dagen. Du må bare holde ut, du venner deg til det. Noen perioder er verre enn andre. Men ja man merker det veldig i hverdagen. Jeg blir kåt bare en mann tar meg på armen :fnise:

Anonymkode: 7e85c...598

• Liker 1
Skrevet

Du må jo tilfredstille deg på en eller annen måte da..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jo sjeldnere du onanerer jo mindre kåt blir du :)

Anonymkode: 2e3bc...3e6

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne på 24 her, har sagt for noen måneder siden at jeg skal legge sex på hylla og det har jeg altså gjort. Jeg har ikke hatt sex på noe som føles ut som 1 år, men tror det nærmer seg 3 mnd bare.

Det er ganske hardt, kjenner jeg. Igår kom jeg før jeg såvidt rakk å bruke leketøyet mitt. Fantaserer MYE om gutter jeg liker.  Merker jeg oppfører meg annerledes også. Er redd andre vil merke på oppførselen min at jeg er kåt.

Tror aldri jeg har vært så kåt som nå siden jeg har tenåring. 

Hvordan få kontroll over dette? Nekter fortsatt å ha sex, skal ha datet noen jeg har litt følelser for over lengre tid først.

Anonymkode: 2ac60...ed4

Hvorfor skal du legge sexen  på hylla da??

Anonymkode: ddc82...1f5

AnonymBruker
Skrevet

Da har kanskje startet med sex i tidlig alder. Så lenge en ikke har praktisert sex så "sover" sex lysten. Og en plages ikke med denne sex driften før en "vekker den opp" ved stimulering.  Det er derfor det frarådes i visse miljøer fra å drive på med onani eller sex for ikke å stimulere sex lysten. Da er det mye lettere å leve i avholdenhet til en har funnet seg en partner.

Anonymkode: 499d1...b56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...