Rosamuffins Skrevet 1. januar 2019 #1 Skrevet 1. januar 2019 (endret) Hei! Vi har kjøpt hus som vi holder på å male/oppgradere før innflytting. Nå er det mye nyttårssalg som jeg tenkte å dra nytte av. Men fordi salget varer kun denne uka har jeg litt dårlig tid til å ta valgene. Trenger derfor litt input før valg av seng. Kriterier: 180x200 Kontinentalseng Må finnes med fasthetsgrad fast. Mulighet for gavl(myk gavl) Pris ca. 15000 Har sett litt på Jensen sine senger. F.eks. Diplomat eller Nova Max. Er disse verdt pengene? Er IKEA helt utelukket? Vi har IKEA-seng med stamme og løse madrasser nå, som vi er veldig fornøyde med. Noen gode råd eller tips til bra senger? Endret 1. januar 2019 av Rosamuffins 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #2 Skrevet 2. januar 2019 Vi har kontinentalseng fra Jensen 210×210. Kostet ca. 45 000 kr uten gavl og er verdt hver krone. Vi sover veldig godt i den, og det er plass til barn uten at det blir trangt. Jeg anbefaler å legge litt penger i god søvnkvalitet. Vet ikke hva modellen heter. Anonymkode: db4ef...4eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå