AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #1 Del Skrevet 1. januar 2019 Er det en "pen" måte å fjerne disse på https://www.clasohlson.com/no/Gipsplugger-med-skruer/31-3982. En vanlig plastplugg er enkel å dra ut og lager ikke så stort hull. Men hva skjer når jeg prøver å fjerne disse ? Er det best å bare banke de lengre inn og sparkle over ? Anonymkode: 4703d...58a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #2 Del Skrevet 1. januar 2019 Er jo bare å skru dem ut og sparkle. Anonymkode: 5b883...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #3 Del Skrevet 1. januar 2019 Er det ? Slik jeg leser anmeldelsene på Clas Ohlson ser jeg for meg et kjempestort hull.... Anonymkode: 4703d...58a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #4 Del Skrevet 1. januar 2019 Disse kan ikke skrus ut, vi pleier å slå dem litt inn og sparkler dem etterpå. Hvis du leser omtalene om akkurat disse ud linket til så har de endret utforming på dem som resulterer i most gips og dårlige innvendige skruer, styr unna. Maler. Anonymkode: 485ee...ff4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #5 Del Skrevet 1. januar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Disse kan ikke skrus ut, vi pleier å slå dem litt inn og sparkler dem etterpå. Hvis du leser omtalene om akkurat disse ud linket til så har de endret utforming på dem som resulterer i most gips og dårlige innvendige skruer, styr unna. Maler. Anonymkode: 485ee...ff4 Gjelder det disse også https://www.clasohlson.com/no/Gipsplugg-med-skrue/40-9228 ? Vi har brukt disse for å feste opp gardinstenger, men tenkte nå å male og endre gardiner. Ser at de jeg linket til først, er lengre. Anonymkode: 4703d...58a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøstjernen Skrevet 2. januar 2019 #6 Del Skrevet 2. januar 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Gjelder det disse også https://www.clasohlson.com/no/Gipsplugg-med-skrue/40-9228 ? Vi har brukt disse for å feste opp gardinstenger, men tenkte nå å male og endre gardiner. Ser at de jeg linket til først, er lengre. Anonymkode: 4703d...58a De fungerer fint. Bruker bare disse selv. Ikke skru ut. Skru litt inn og sparkle over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #7 Del Skrevet 2. januar 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det en "pen" måte å fjerne disse på https://www.clasohlson.com/no/Gipsplugger-med-skruer/31-3982. En vanlig plastplugg er enkel å dra ut og lager ikke så stort hull. Men hva skjer når jeg prøver å fjerne disse ? Er det best å bare banke de lengre inn og sparkle over ? Anonymkode: 4703d...58a De bør ikke dras ut. Og man bør tenke seg om to ganger før man setter inn disse. Spør hos selger hvordan de vil løse problemet ditt, uten at gipsplaten bør byttes i sin helhet. Anonymkode: b826b...04b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #8 Del Skrevet 2. januar 2019 Hvorfor skal man tenke seg om? Vil du repapere gips kan du bare skjære ut en bit og sette på plass en ny med feste i bakkant. Så sparkle rundt biten og male. Gips er det mest anvendelige som finnes. Synds folk har dårlig erfaring pga egne tabber Anonymkode: c68c7...3f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 2. januar 2019 #9 Del Skrevet 2. januar 2019 Det går helt fint å skru de ut og sparke over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #10 Del Skrevet 2. januar 2019 Hvis du ikke får til å skru de ut, prøv å få de så langt ut som du kan, bit av hodet og dytt selve skruen inn igjen. Da blir hullet minimalt, krever littegrann sparkel og maling. Det gjorde jeg med gamle ankre her i veggene, dog av en annen type. Å banke de inn i veggen er en dårlig ide. Anonymkode: c714d...882 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå