Gjest Gjesta Skrevet 3. april 2005 #1 Skrevet 3. april 2005 jeg lurer på hva dere synes.selv må jeg innrømme at ingenting slår duften fra en nystekt pizza hva med dere?
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #7 Skrevet 3. april 2005 pizza. er stor sett lite glad i parfymelukt.
Gjest Gjesta Skrevet 3. april 2005 #8 Skrevet 3. april 2005 Jeg gikk med dyret forbi fem minutten i Trondheim i kveld og makan til god lukt er det lenge siden jeg har kjent..mmmm, himmelsk.. Nei det er ingen parfyme som kan måle seg med lukta fra en riktig god nystekt pizza eller grillmat..mmmm...!!
Kristin S Skrevet 3. april 2005 #9 Skrevet 3. april 2005 Parfyme må det bli da ja. Men skal innrømme at en nystekt pizza lukter ikke akkurat dårlig nei!
Elanor Skrevet 3. april 2005 #10 Skrevet 3. april 2005 Litt parfyme er ok, men sterk parfyme-dunst, er helt grusomt! Pizza derimot lukter bra enten duften er svak eller sterk. Derfor må det bli pizza!
LilleBille Skrevet 3. april 2005 #12 Skrevet 3. april 2005 Litt parfyme er ok, men sterk parfyme-dunst, er helt grusomt! Pizza derimot lukter bra enten duften er svak eller sterk. Derfor må det bli pizza! (så sant jeg ikke er gravid .. og det er Grandiosa.. - :oops: Pizzaen bør være enten hjemmelaget eller "skikkelig" bortelaget)
Gjest seroxata Skrevet 3. april 2005 #13 Skrevet 3. april 2005 ingenting slår lukten av regnvær synes jeg:D Så kommer parfyme(vel og merke ikke overdrevent mye, og sterkt), og så pizza..
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #16 Skrevet 4. april 2005 Det kommer an på hva jeg er sulten på. Er det lenge siden siste matbit, er lukten av pizza nr. 1. Hvis det da ikke er lenger siden siste ... enn siden forrige måltid - da er parfymen hennes (i små doser) nr. 1 uansett!
Sniglå Skrevet 4. april 2005 #17 Skrevet 4. april 2005 Spørs hvor lenge jeg må lukte på sakene. Dersom det er snakk om timesvis tror jeg at jeg går for parfyme, å lukte på pizza så lenge blir bare ekkelt. usj. Men for et spørsmål!!?!! Hvordan kom du på det?
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #19 Skrevet 4. april 2005 Mmmmm... pizza .... Arrr.... *Homer-sleving*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå