Gå til innhold

hvilken lukt liker du best?parfyme eller nystekt pizza?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

jeg lurer på hva dere synes.selv må jeg innrømme at ingenting slår duften fra en nystekt pizza :ler::ler:

hva med dere? :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

pizza. er stor sett lite glad i parfymelukt.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg gikk med dyret forbi fem minutten i Trondheim i kveld og makan til god lukt er det lenge siden jeg har kjent..mmmm, himmelsk.. Nei det er ingen parfyme som kan måle seg med lukta fra en riktig god nystekt pizza eller grillmat..mmmm...!!

Skrevet

Parfyme må det bli da ja. Men skal innrømme at en nystekt pizza lukter ikke akkurat dårlig nei!

Skrevet

Litt parfyme er ok, men sterk parfyme-dunst, er helt grusomt!

Pizza derimot lukter bra enten duften er svak eller sterk. Derfor må det bli pizza!

Skrevet
Litt parfyme er ok, men sterk parfyme-dunst, er helt grusomt!

Pizza derimot lukter bra enten duften er svak eller sterk. Derfor må det bli pizza!

:Nikke:

(så sant jeg ikke er gravid .. og det er Grandiosa.. - :oops:

Pizzaen bør være enten hjemmelaget eller "skikkelig" bortelaget)

Gjest seroxata
Skrevet

ingenting slår lukten av regnvær synes jeg:D Så kommer parfyme(vel og merke ikke overdrevent mye, og sterkt), og så pizza..

Gjest Anonymous
Skrevet

Det kommer an på hva jeg er sulten på. Er det lenge siden siste matbit, er lukten av pizza nr. 1. Hvis det da ikke er lenger siden siste ... enn siden forrige måltid - da er parfymen hennes (i små doser) nr. 1 uansett!

:sjarmor:

Skrevet

Spørs hvor lenge jeg må lukte på sakene. Dersom det er snakk om timesvis tror jeg at jeg går for parfyme, å lukte på pizza så lenge blir bare ekkelt. usj.

Men for et spørsmål!!?!! Hvordan kom du på det? :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Mmmmm... pizza ....

Arrr.... *Homer-sleving*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...