AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #1 Skrevet 1. januar 2019 Har du en god bok å anbefale? 🙂 Jeg har lest veldig lite, men ønsker å få til mer av det. Jeg liker ikke fantasy o.l, krim har jeg vært lite borti, men det er mulig jeg hadde likt det. Jeg har lest mest litt lettere romaner om kjærlighet osv, men synes fort de blir litt kjedelige Anonymkode: 113e8...530
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #3 Skrevet 1. januar 2019 Boktyven av Markus Zusak, Vindens skygge og Englenes spill av Carlos Ruiz Zafón, Rakels bok av Sissel Værøyvik, Mormor danset i regnet av Trude Teige, Et helt halvt år og Etter deg av Jojo Moyes, Arkitekten i Paris av Charles Belfoure. En blanding av krigshistorie, romaner og spenning😊 Anonymkode: dd895...c5b
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 1. januar 2019 #4 Skrevet 1. januar 2019 «Shirog, den jenta jeg en gang var» av Isabel Raad
Gjest Raptuza Skrevet 1. januar 2019 #5 Skrevet 1. januar 2019 Boktyven kan jeg bekrefte er en veldig god og rørende bok, anbefales virkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå