AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #1 Skrevet 1. januar 2019 Mye mulig normalt. Dama har så og si aldri truse verken under kjole/veldig korte kjoler og heller ikke under olabukser. Hun elsker sex så blir litt skeptisk om hun også blir kåt på andre menn. Det skal liksom veldig lite til før hun får lyst. Mye mulig mange damer dropper truse under. Eller ? Anonymkode: 8074d...569
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #2 Skrevet 1. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mye mulig normalt. Dama har så og si aldri truse verken under kjole/veldig korte kjoler og heller ikke under olabukser. Hun elsker sex så blir litt skeptisk om hun også blir kåt på andre menn. Det skal liksom veldig lite til før hun får lyst. Mye mulig mange damer dropper truse under. Eller ? Anonymkode: 8074d...569 Ikke normalt å gå uten truse ute blant folk med veldig korte kjoler... Da er hun nok mer enn normalt åpen for å bli sett og kanskje ha sex med fremmede. Anonymkode: ab33a...5b5 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #3 Skrevet 1. januar 2019 Hvorfor ikke bare spørre om damene her går truseløse istedenfor å dikte opp en historie. Det er ikke pent å lyve. Jeg personlig er veldig glad i truser, synet og følelsen av dem. De er ikke noe jeg ønsker å hoppe over. Men string er harry. Anonymkode: 5c3ae...7b1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #4 Skrevet 1. januar 2019 Er bare uhygeniske kvinner og kvinner som plages med sopp i underlivet som går truseløs mye. Håpe hun vasker de ekle buksene sine etter bruk. NEI, DET ER IKKE NORMALT. DET ER EKKELT!! Anonymkode: ed447...56f 5
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #5 Skrevet 1. januar 2019 Er litt vanesak dette med å gå uten truse. Runer alltid truse til jeans, men skjørt eller kjole med en viss lengde halvveis på lårene eller lengre dropper jeg det ofte, bruker status og ikke strømpebukse alt dette gjør det mer behagelig😊 Fikk kjeft av typen en gang da jeg ikke satt med bena samlet på en barkrakk, han kunne da skimte skrittet litt. Skal en gå uten husk samle bena i kors eller ha dem samlet eller kan det bli noen blikk. Jeg vet at noen liker å vise litt av dette litt til andre. Anonymkode: 37727...f7f
Master1 Skrevet 1. januar 2019 #6 Skrevet 1. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er litt vanesak dette med å gå uten truse. Runer alltid truse til jeans, men skjørt eller kjole med en viss lengde halvveis på lårene eller lengre dropper jeg det ofte, bruker status og ikke strømpebukse alt dette gjør det mer behagelig😊 Fikk kjeft av typen en gang da jeg ikke satt med bena samlet på en barkrakk, han kunne da skimte skrittet litt. Skal en gå uten husk samle bena i kors eller ha dem samlet eller kan det bli noen blikk. Jeg vet at noen liker å vise litt av dette litt til andre. Anonymkode: 37727...f7f Er da bare pirrende og få et lite glimt av en deilig mus vel.... 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #7 Skrevet 1. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er litt vanesak dette med å gå uten truse. Runer alltid truse til jeans, men skjørt eller kjole med en viss lengde halvveis på lårene eller lengre dropper jeg det ofte, bruker status og ikke strømpebukse alt dette gjør det mer behagelig😊 Fikk kjeft av typen en gang da jeg ikke satt med bena samlet på en barkrakk, han kunne da skimte skrittet litt. Skal en gå uten husk samle bena i kors eller ha dem samlet eller kan det bli noen blikk. Jeg vet at noen liker å vise litt av dette litt til andre. Anonymkode: 37727...f7f Har sett dama også ganske tydelig vist seg frem litt men veit ikke om det har vært bevisst 😇 Anonymkode: 8074d...569
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #8 Skrevet 1. januar 2019 Ble litt skrivefeil over: Bruker alltid... bruker :stayups og ikke strømpebukse osv Anonymkode: 37727...f7f 1
Playful Skrevet 1. januar 2019 #9 Skrevet 1. januar 2019 Det hender seg jeg dropper trusa med skjørt og kjoler ja. Skjørtene er jo ikke så korte at folk ser musa mi, det er de jo ikke selv om jeg har truse på heller by the way. Snakk om tacky! Hihi. Pirrende at du og partner vet om det. Bilturen på vei hjem ble hot for å si det slik. Herlig. 😁 Truseløs under jeans? No way, det er bare uhygienisk og ekkelt. 🙈🙈 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #10 Skrevet 1. januar 2019 Har sluttet med truse. De blir bare stjålet uansett. Gidder ikke kaste bort penger på flere truser. Anonymkode: ccc66...683 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #11 Skrevet 1. januar 2019 5 minutter siden, Master1 skrev: Er da bare pirrende og få et lite glimt av en deilig mus vel.... GRIS! Anonymkode: 340f2...86c
Master1 Skrevet 1. januar 2019 #12 Skrevet 1. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: GRIS! Anonymkode: 340f2...86c Jeg eller de som viser frem musa si Og ja jeg er en gris ...nøff nøff
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #13 Skrevet 1. januar 2019 6 minutter siden, Master1 skrev: Er da bare pirrende og få et lite glimt av en deilig mus vel.... Jeg liker faktisk å gå uten truse på byen. Typen vet ikke at jeg bevisst viser andre menn musa. Noen kjekke mannfolk har nok sett den ja🤭 De elsker damer med korte skjørt og støvletter det har jeg fått komplimenter på og ikke minst uten truse😊 Anonymkode: 37727...f7f 2
Master1 Skrevet 1. januar 2019 #14 Skrevet 1. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker faktisk å gå uten truse på byen. Typen vet ikke at jeg bevisst viser andre menn musa. Noen kjekke mannfolk har nok sett den ja🤭 De elsker damer med korte skjørt og støvletter det har jeg fått komplimenter på og ikke minst uten truse😊 Anonymkode: 37727...f7f Ja det er frekt og pirrende det støvletter og korte skjørt blir jo aldri feil....
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #15 Skrevet 1. januar 2019 5 minutter siden, Master1 skrev: Ja det er frekt og pirrende det støvletter og korte skjørt blir jo aldri feil.... Ja vet godt at mange menn digger å se damene med støvletter og korte skjørt. Tar gjerne i mot komplimenter når typen ikke er til stede. Legger ved et bilde med kort skjørt og stayups. Ikke feil syn så kan en bare gjette truse eller ikke🤭 Anonymkode: 37727...f7f 1
Master1 Skrevet 1. januar 2019 #16 Skrevet 1. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja vet godt at mange menn digger å se damene med støvletter og korte skjørt. Tar gjerne i mot komplimenter når typen ikke er til stede. Legger ved et bilde med kort skjørt og stayups. Ikke feil syn så kan en bare gjette truse eller ikke🤭 Anonymkode: 37727...f7f Tipper på truseløs ellers et lekkert og pirrende bilde flott dame 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #17 Skrevet 1. januar 2019 13 minutter siden, Master1 skrev: Jeg eller de som viser frem musa si Og ja jeg er en gris ...nøff nøff begge Anonymkode: 340f2...86c
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #18 Skrevet 1. januar 2019 2 minutter siden, Master1 skrev: Tipper på truseløs ellers et lekkert og pirrende bilde flott dame Det er jo det som er spennende at folk ikke vet😂 Anonymkode: 37727...f7f
Master1 Skrevet 1. januar 2019 #19 Skrevet 1. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er jo det som er spennende at folk ikke vet😂 Anonymkode: 37727...f7f Saamt det men blir jo lysten av tanken da....
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #20 Skrevet 1. januar 2019 Ser den, mye lekkert ute i verden😄 Anonymkode: 37727...f7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå