AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #141 Skrevet 3. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Håper enten John Arne Riise, Ole Einar Bjørndalen, Emil Helge Svendsen og en eller annen håndballspiller (igjen) blir med i neste sesong. Anonymkode: 4bb7a...053 La oss slippe John Arne Riise. Bjørndalen skulle jeg gjerne sett, men spørs det da når man måtte legge opp pga hjertet. Marit Bjørgen blir sikkert invitert hvert år tenker jeg. Anonymkode: b33ae...7dd 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #142 Skrevet 3. mars 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper enten John Arne Riise, Ole Einar Bjørndalen, Emil Helge Svendsen og en eller annen håndballspiller (igjen) blir med i neste sesong. Anonymkode: 4bb7a...053 John Arne Riise trakk seg jo fra årets sesong, så tviler på han stiller opp om han blir spurt flere ganger. Anonymkode: c2ba1...3b3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #143 Skrevet 3. mars 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: John Arne Riise trakk seg jo fra årets sesong, så tviler på han stiller opp om han blir spurt flere ganger. Anonymkode: c2ba1...3b3 Han har trukket seg fra alle programmer han har vært med i som handler om fysikk og konkurranser. Anonymkode: 4a067...292 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #144 Skrevet 4. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper enten John Arne Riise, Ole Einar Bjørndalen, Emil Helge Svendsen og en eller annen håndballspiller (igjen) blir med i neste sesong. Anonymkode: 4bb7a...053 Hvis JA blir med, da tror jeg ikke at jeg orker å se på 😂 Men som noen her allerede har påpekt, så har han allerede trukket seg fra de programmene han har skulle ha vært med i, som omhandler fysikk og konkurranser. Derfor tviler jeg også på at han vil bli spurt igjen... Anonymkode: cf49f...3f5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå