Gå til innhold

Mesternes mester 2019

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis ikke du skjønner at 30-40 kg er rettferdig når det gjelder forskjell på anatomien til kjønnene, er du en idiot.

Anonymkode: ac86d...c97

Herlighet for er svar!! Selvfølgelig er det urettferdig. Pål Anders som er mye mindre enn Hanne skal ha 40 kg mer enn henne. Hvor er rettferdigheten i det? Burde heller gå etter kroppsvekt, og litt mer prosentandel til gutta. 

Anonymkode: 97fb8...2d7

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet for er svar!! Selvfølgelig er det urettferdig. Pål Anders som er mye mindre enn Hanne skal ha 40 kg mer enn henne. Hvor er rettferdigheten i det? Burde heller gå etter kroppsvekt, og litt mer prosentandel til gutta. 

Kroppsvekt er definitivt mye mer rettferdig! Vi husker vel alle hvor fort 60 kg lette Tom Hilde røk på den øvelsen hvor mennene løftet en trillebår på 120 kg, mens damene løftet 90(?) kg. Begge damene veide nok mer enn Tom Hilde, og muligens også mer enn Pål Anders. 

Anonymkode: 5368f...3d3

• Liker 8
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig var hun det. Hun hadde ikke gitt seg selv uten dårlig plassering av kg. 

Anonymkode: c25e1...1dd

Overvurdering av dama much? Hu sleit som bare rakkern. 

• Liker 4
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er det ikke det! Høyde og muskelmasse er to helt forskjellige ting, miss brainee🤓🤘

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kroppsvekt er definitivt mye mer rettferdig! Vi husker vel alle hvor fort 60 kg lette Tom Hilde røk på den øvelsen hvor mennene løftet en trillebår på 120 kg, mens damene løftet 90(?) kg. Begge damene veide nok mer enn Tom Hilde, og muligens også mer enn Pål Anders. 

Anonymkode: 5368f...3d3

😂

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er det ikke det! Høyde og muskelmasse er to helt forskjellige ting, miss brainee🤓🤘

Når du svarer på den måten giddder jeg ikke å diskutere en gang. Makan til frekkhet.

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker IKKE at Hanne er i finalen. Så ufortjent.

Håper virkelig Pål Anders stikker av med seieren. 

Anonymkode: 5599e...6e9

Nei, det er så utrolig ufortjent!! Og at hun ikke skjønner det selv, gjør meg nesten litt sinna 😛  Altså, hun har vært i 3(!) nattester, noe som vil si at hun enten har ligget helt sist sammenlagt, eventuelt nestsist... Hun er vel også den som har vært i flest nattester. Slik jeg ser det, har hun også hatt en fordel i disse nattestene pga høyden sin. Man skal ikke kunne vinne MM basert på flaks! 
Jeg håper at det blir stående mellom Pål Anders og Karoline i selve finalen. Noe annet ville være katastrofe.. 

Og så håper jeg at Karoline vinner! Hun har også vært utrolig sterk og allsidig gjennom hele innspillingen, og både hun og Pål Anders fortjener å vinne, men siden det kun er én tidligere kvinnelig vinner av MM (Gro Hammerseng), så holder jeg en liten knapp på ny kvinnelig seier 😄 

Anonymkode: cf49f...3f5

• Liker 10
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når du svarer på den måten giddder jeg ikke å diskutere en gang. Makan til frekkhet.

Hahaha, ler meg ihjel🤓

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er så utrolig ufortjent!! Og at hun ikke skjønner det selv, gjør meg nesten litt sinna 😛  Altså, hun har vært i 3(!) nattester, noe som vil si at hun enten har ligget helt sist sammenlagt, eventuelt nestsist... Hun er vel også den som har vært i flest nattester. Slik jeg ser det, har hun også hatt en fordel i disse nattestene pga høyden sin. Man skal ikke kunne vinne MM basert på flaks! 
Jeg håper at det blir stående mellom Pål Anders og Karoline i selve finalen. Noe annet ville være katastrofe.. 

Og så håper jeg at Karoline vinner! Hun har også vært utrolig sterk og allsidig gjennom hele innspillingen, og både hun og Pål Anders fortjener å vinne, men siden det kun er én tidligere kvinnelig vinner av MM (Gro Hammerseng), så holder jeg en liten knapp på ny kvinnelig seier 😄 

Anonymkode: cf49f...3f5

Hanne har også vunnet hvertfall to,om ikke tre konkurranser. Bare det i seg selv er steike bra! Og det var andre som måtte i to nattester, det er ikke så veldig langt fra tre.... foråsidetsånn. 

Anonymkode: 74192...53e

• Liker 4
Skrevet

Håper på Pål Anders, herlig type. Synes både Hanne og Glenn har hatt litt flaks da de ofte har ligget langt nede. Så glad Karo og PA som virkelig har vært de beste er kommet til finalen.

Anonymkode: 4982b...efc

• Liker 3
Skrevet

Høyde-Hsnne blant "Topp tre" til finalen...             

Det sier vel sitt om "kvaliteten" på denne sesongen, eller mangelen på kvalitet.    

Anonymkode: 77127...6bf

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høyde-Hsnne blant "Topp tre" til finalen...             

Det sier vel sitt om "kvaliteten" på denne sesongen, eller mangelen på kvalitet.    

Anonymkode: 77127...6bf

Du får hoppe inni TV ‘n å heve nivået til verdensmestere og geniale idrettsutøvere 🤤🤓

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Veldig fortjent vinner 🏆

Anonymkode: 4982b...efc

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Må vel være en av de mest fortjente vinnerne noensinne.

Anonymkode: 7431a...6ef

• Liker 11
Skrevet

Helt enig 😄

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva får vinneren?

Anonymkode: b2bc6...1ec

Gjest thejohan
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva får vinneren?

Anonymkode: b2bc6...1ec

Heder og ære? 

AnonymBruker
Skrevet

En pokal som han kan stille ut på seteren sin. Ved siden av en haug med andre 🤩 En flott, leken og sympatisk mann.

Anonymkode: 4bb7a...053

• Liker 5
Skrevet

Bra sesong, men de andre sesongene har vært bedre.

Likte Glenn veldig godt, i tillegg var han superkjekk også!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper enten John Arne Riise, Ole Einar Bjørndalen, Emil Helge Svendsen og en eller annen håndballspiller (igjen) blir med i neste sesong.

Anonymkode: 4bb7a...053

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...