Gå til innhold

Mesternes mester 2019

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syns de burde fjerne hele nattesten. Altså, den som kommer sist i sammendraget, ryker direkte ut... Eventuelt ha flere nattester man kan velge mellom, slik det b.la har vært tidligere år. Blir jo urettferdig hvis man er lav og skal i en slik nattest mot en høy person. 

Ellers bra konsept, men irriterer meg over at man kan havne nederst flere ganger, men samtidig komme videre... 

Anonymkode: cf49f...3f5

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ullevålsæter får meg til å gapskratte! For en artig fyr😂

Og for en beundringsverdig sterk dame Karina er. Alt hun har vært igjennom, og likevel gjør det så sterkt i MM😊

Tror disse to er favorittene mine nå.

Endret av æøå*
  • Liker 6
Skrevet
12 timer siden, æøå* skrev:

Ullevålsæter får meg til å gapskratte! For en artig fyr😂

Og for en beundringsverdig sterk dame Karina er. Alt hun har vært igjennom, og likevel gjør det så sterkt i MM😊

Tror disse to er favorittene mine nå.

Enig! Ullevålsæter tror jeg er en herlig og sjarmerende type. Bare se på den lekre kona hans. (Jeg er heterofil kvinne)

Karina, den jernviljen hun har. Beundringsverdig mtp alt hun har gått igjennom. 

Karo er også en sterk konkurrent. 

Anonymkode: b2bc6...1ec

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Ullevålsæter tror jeg er en herlig og sjarmerende type. Bare se på den lekre kona hans. (Jeg er heterofil kvinne)

Karina, den jernviljen hun har. Beundringsverdig mtp alt hun har gått igjennom. 

Karo er også en sterk konkurrent. 

Anonymkode: b2bc6...1ec

Ja, Mette Solli er flott og var jo med i MM for noen år siden hun også.

Karo er veldig allsidig, og blir vanskelig å slå. Ullevålsæter har jo vunnet alt av konkurranser han har vært med i tidligere (Isdans, 71 grader nord og Kjendis-farmen), så han blir også knalltøff.

• Liker 2
Skrevet

Synes Hanne kan ryke nå. Så kjedelig at en som har vært nederst på lista hver episode, skal karre seg videre. 

Anonymkode: 5599e...6e9

• Liker 8
Skrevet

I tidligere sesonger av dette programmet, så har det vært noen temmelig fysisk krevende øvelser. For eksempel når deltakerne skulle rulle en stor "gymball" eller hva det nå heter rundt på en strand, i lang oppoverbakke og rundt omkring. 

Eller "mini-triathlon" med en viss distanse i både løping, svømming og på sykkel. Den som ble kjappest mulig ferdig (eller kom lengst mulig i løpet av en viss tid) vinner den øvelsen.    

Eller når de skulle løpe oppover en veldig lang bakketopp eller en trapp. Sistemann i runden taper øvelsen, og så har dem en runde til, og en runde til, og en runde til. Helt til det bare står igjen EN person som vinner av den øvelsen. Da er det selvfølgelig ikke nødvendig å vinne hver eneste runde. Men så lenge man aldri kommer helt sist i noen av rundene, så unngår man å tape den øvelsen.        

Har dem ikke noen slike øvelser lenger? :P     

Anonymkode: 77127...6bf

• Liker 4
Gjest Hold the door
Skrevet

Uansett hvem Karina velger, håper jeg det er hun som vinner nattesten.

Skrevet

Jeg heier på Tom, syns han er så sjarmerende og god.

• Liker 5
Gjest Hold the door
Skrevet
1 minutt siden, morhjertegod skrev:

Jeg heier på Tom, syns han er så sjarmerende og god.

Det synes jeg også, så jeg synes det også er synd hvis han ryker. Men nå tror jeg han tar det.

Skrevet

Det var synd Karina..

Men hun har virkelig motbevist seg selv, og vist at hun kan konkurrere på lik linje med de andre i MM (noe hun ikke selv trodde hun kunne klare).

Utrolig sterk dame, etter alt hva hun har vært igjennom. Og et vanvittig sjarmerende vesen😃

• Liker 8
Gjest Hold the door
Skrevet
Akkurat nå, æøå* skrev:

Det var synd Karina..

Men hun har virkelig motbevist seg selv, og vist at hun kan konkurrere på lik linje med de andre i MM (noe hun ikke selv trodde hun kunne klare).

Utrolig sterk dame, etter alt hva hun har vært igjennom. Og et vanvittig sjarmerende vesen😃

:Nikke:

Skrevet

Kan ikke Hanne gå ut snart!? Er så lei av at hun karrer seg videre hver uke.

Anonymkode: f48bc...291

• Liker 15
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke Hanne gå ut snart!? Er så lei av at hun karrer seg videre hver uke.

Anonymkode: f48bc...291

Sååå enig! Irritererer vettet av meg! Kun flaks at hun er der hun er nå. Og fordi hun er flink i nattest.

Anonymkode: b571d...d75

• Liker 2
Skrevet
På 31.1.2019 den 11.37, AnonymBruker skrev:

I tidligere sesonger av dette programmet, så har det vært noen temmelig fysisk krevende øvelser. For eksempel når deltakerne skulle rulle en stor "gymball" eller hva det nå heter rundt på en strand, i lang oppoverbakke og rundt omkring. 

Eller "mini-triathlon" med en viss distanse i både løping, svømming og på sykkel. Den som ble kjappest mulig ferdig (eller kom lengst mulig i løpet av en viss tid) vinner den øvelsen.    

Eller når de skulle løpe oppover en veldig lang bakketopp eller en trapp. Sistemann i runden taper øvelsen, og så har dem en runde til, og en runde til, og en runde til. Helt til det bare står igjen EN person som vinner av den øvelsen. Da er det selvfølgelig ikke nødvendig å vinne hver eneste runde. Men så lenge man aldri kommer helt sist i noen av rundene, så unngår man å tape den øvelsen.        

Har dem ikke noen slike øvelser lenger? :P     

Anonymkode: 77127...6bf

Kanskje de har fått kritikk på at øvelsene har vært for tøffe? Dette blir jo filmet i løpet av relativt kort tid? Så tror jeg nok de prøver å lage øvelser hvor begge kjønn har relativt lik sjanse til å gjøre det bra.

Anonymkode: 1ef43...886

Skrevet

Synes årets sesong har vært kjedelig. Lite ordentlige profiler og øvelsene har virket mindre krevende enn tidligere. 

Anonymkode: 25352...f8a

• Liker 2
Gjest månedrømmer
Skrevet

Synes Tom tok et bra valg jeg. 

Skrevet

Har ikke vekten på trillebåren vært basert på deltakernes vekt tidligere? Tom hadde jo ikke sjans på den øvelsen. Jeg vil tippe begge damene veier mer enn han, men de løftet 30 kg mindre. Glenn veier sikkert 40 kg mer og løftet samme vekt. Jeg syns faktisk den øvelsen var veldig uverdig, det var åpenbart hvem som skulle få sisteplass.

Anonymkode: 5368f...3d3

• Liker 16
Skrevet

Æsj... Ikke fornøyd med resultatet av nattesten i kveld. :'(

• Liker 6
Skrevet
10 minutter siden, hufsaaaaa skrev:

Æsj... Ikke fornøyd med resultatet av nattesten i kveld. 😢

Da er vi flere. Og på runde 2 av nattesten skjønner jeg ikke hvorfor Hanne ble idømt seieren. Det så da vitterlig ut som om Hannes hånd var utenpå Toms.

Anonymkode: 5368f...3d3

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...