AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #41 Skrevet 3. januar 2019 Jeg tror at hvis Kine får igang konkurranseinstinktet sitt så kan hun gjøre det bra, men ikke vinne. Anonymkode: 1ef43...886 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #42 Skrevet 3. januar 2019 22 timer siden, æøå* skrev: Noen som forventer å se Bjørgen, Northug, Hegle Svendsen og/eller Bjørndalen neste sesong?😀 Bjørgen tror jeg aldri vil delta på noe sånt. Hun ønsker ikke å være så voldsomt i rampelyset, tror jeg. Kan heller ikke se for meg Bjørndalen på noe sånt, det blir for mye utenomsportslig fokus i det programmet, og på meg virker han svært privat av seg. Hegle Svendsen kan absolutt komme til å delta - nå skal vel også han bli far i disse dager og må kanskje stå over en sesong til. Det vil være tidenes scoop for NRK å få med Northug, så det vil de nok sette masse ressurser inn på å få til. Anonymkode: aad1d...bee 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #43 Skrevet 3. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bjørgen tror jeg aldri vil delta på noe sånt. Hun ønsker ikke å være så voldsomt i rampelyset, tror jeg. Kan heller ikke se for meg Bjørndalen på noe sånt, det blir for mye utenomsportslig fokus i det programmet, og på meg virker han svært privat av seg. Hegle Svendsen kan absolutt komme til å delta - nå skal vel også han bli far i disse dager og må kanskje stå over en sesong til. Det vil være tidenes scoop for NRK å få med Northug, så det vil de nok sette masse ressurser inn på å få til. Anonymkode: aad1d...bee Marit Bjørgen var vel med i "best av de beste"? Litt samme konsept. Anonymkode: 18738...993 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #44 Skrevet 4. januar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Marit Bjørgen var vel med i "best av de beste"? Litt samme konsept. Anonymkode: 18738...993 Best av de beste tar bare noen dager, MM tar minst 4-5-6 uker Anonymkode: e86d0...f74
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #45 Skrevet 4. januar 2019 På 3.1.2019 den 12.38, AnonymBruker skrev: Ikke så rart siden hun er gravid da. Anonymkode: 3a842...17b Ser ikke for meg at Marit visste at hun var gravid da de reiste nedover i midten av juni, men siden de prøvde på en baby så var det nok heller derfor hun sa nei. De som blir med får jo vite det en liten stund i forveien før de reiser at de skal være med. Anonymkode: c2ba1...3b3 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #46 Skrevet 4. januar 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Marit Bjørgen var vel med i "best av de beste"? Litt samme konsept. Anonymkode: 18738...993 Åh, det visste jeg ikke. Men "Best av de beste" varer jo som det sies over, mye kortere, og medietrykket er noe helt annet på MM. Anonymkode: aad1d...bee
Gjest Hold the door Skrevet 4. januar 2019 #47 Skrevet 4. januar 2019 Ny episode allerede i dag, bra det skal gå på fredager. Jeg likte første episode.
BerntHulken Skrevet 4. januar 2019 #48 Skrevet 4. januar 2019 Jeg syns, siden vi etter nåværende sesong har 10 vinnere av Mesternes Mester, at det neste år lages en jubileumssesong; Mesternes mesternes mester, med de 10 vinnerne😁 Det hadde blitt show, men skjer nok ikke. 10
smalls Skrevet 5. januar 2019 #49 Skrevet 5. januar 2019 8 timer siden, æøå* skrev: Jeg syns, siden vi etter nåværende sesong har 10 vinnere av Mesternes Mester, at det neste år lages en jubileumssesong; Mesternes mesternes mester, med de 10 vinnerne😁 Det hadde blitt show, men skjer nok ikke. Eller ha en sesong med 10 utslåtte deltagere, som vil ha revansje. Tviler litt på de som allerede har vunnet gidder å delta igjen Karoline er rå! 🙂 Tror og håper hun kommer helt til finalen
Apis Skrevet 5. januar 2019 #50 Skrevet 5. januar 2019 På 2.1.2019 den 16.17, AnonymBruker skrev: Og sier selv at hun er lat Anonymkode: 1e3d2...2f2 Nettopp, hun påstår det selv, men av det jeg har sett så langt så tror jeg hun snakker seg selv ned, selv så tror jeg på Berger eller Karoline, kvinnelige håndball spillere er godt trent 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #51 Skrevet 5. januar 2019 På 3.1.2019 den 23.03, AnonymBruker skrev: Bjørgen tror jeg aldri vil delta på noe sånt. Hun ønsker ikke å være så voldsomt i rampelyset, tror jeg. Kan heller ikke se for meg Bjørndalen på noe sånt, det blir for mye utenomsportslig fokus i det programmet, og på meg virker han svært privat av seg. Hegle Svendsen kan absolutt komme til å delta - nå skal vel også han bli far i disse dager og må kanskje stå over en sesong til. Det vil være tidenes scoop for NRK å få med Northug, så det vil de nok sette masse ressurser inn på å få til. Anonymkode: aad1d...bee Bjørgen ble spurt ang denne sesongen, men hun kunne ikke tenke seg å bli borte over så lang tid. Hun hadde jo nettopp lagt opp og gledet seg til å være sammen med familien. Ser ikke bort fra at hun dukker opp om noen år, om konseptet består Om Bjørndalen noen gang blir å se vet jeg ikke, men det er da virkelig ikke noe stort fokus på utenomsportslige ting i programmet? Anonymkode: 46887...92b 2
Gjest Hold the door Skrevet 5. januar 2019 #52 Skrevet 5. januar 2019 14 timer siden, æøå* skrev: Jeg syns, siden vi etter nåværende sesong har 10 vinnere av Mesternes Mester, at det neste år lages en jubileumssesong; Mesternes mesternes mester, med de 10 vinnerne😁 Det hadde blitt show, men skjer nok ikke. Den sesonger håper jeg kommer, for det kunne blitt show, ja, (med Dag Otto i spissen. 😁) Da hadde det blitt disse: Dag Otto Lauritzen Daniel Franck Finn Christian Jagge Tor-Arne Hetland Marco Elsafadi Aleksander Hetland Thor Hushovd Anders Jacobsen Gro Hammerseng-Edin + vinneren av denne sesongen.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #53 Skrevet 5. januar 2019 11 minutter siden, visningsnamn said: Den sesonger håper jeg kommer, for det kunne blitt show, ja, (med Dag Otto i spissen. 😁) Da hadde det blitt disse: Dag Otto Lauritzen Daniel Franck Finn Christian Jagge Tor-Arne Hetland Marco Elsafadi Aleksander Hetland Thor Hushovd Anders Jacobsen Gro Hammerseng-Edin + vinneren av denne sesongen. Det hadde vært kjempegøy, men spørs om statskanalen ville gått for en konkurranse med kun en eller to kvinner. Hadde vel ikke blitt nok kosemosing. 😛 Man kunne evt hatt med de fem kvinnene som har kommet lengst. Syns det hadde vært moro om programlederen hadde fått delta i konkurransene også. Ønsker meg mindre kos og mer konkurranser. Og slutt med å presentere hva hver enkelt deltager har holdt på med siden dagen han ble født. Anonymkode: b33ae...7dd 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #54 Skrevet 8. januar 2019 Kine & Tom har blitt kjærester!💖 Anonymkode: c7f3d...21a 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #55 Skrevet 11. januar 2019 Selvfølgelig en håndballspiller som vinner en slik konkurranse. Hun som vant i kveld har vel i flere år tatt imot håndballer, som har kommet fra alle mulige slags vinkler. I tillegg ble vel begge de greiene sluppet på hennes HØYRE side, hennes sterkeste side. Anonymkode: 77127...6bf 1
Gjest Hold the door Skrevet 11. januar 2019 #56 Skrevet 11. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig en håndballspiller som vinner en slik konkurranse. Hun som vant i kveld har vel i flere år tatt imot håndballer, som har kommet fra alle mulige slags vinkler. I tillegg ble vel begge de greiene sluppet på hennes HØYRE side, hennes sterkeste side. Anonymkode: 77127...6bf Hanne Haugland er en tidligere høyde- og lengdehopper, ikke håndballspiller.
punkyB Skrevet 11. januar 2019 #57 Skrevet 11. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig en håndballspiller som vinner en slik konkurranse. Hun som vant i kveld har vel i flere år tatt imot håndballer, som har kommet fra alle mulige slags vinkler. I tillegg ble vel begge de greiene sluppet på hennes HØYRE side, hennes sterkeste side. Anonymkode: 77127...6bf Nå er jo Hanne Haugland tidligere høydehopper - vet ikke om hun har spilt håndball ? Var synd at Årst gikk ut - han virker å være utrolig hyggelig og skapte god stemning i huset. Tror vel godt det kan bli en dame som vinner igjen i år med enten Kine eller Karo. Ullevålseter er en liten underdog - han er jevnt sterk - ellers er vel Lars favoritt blant gutta. 5
Gjest Caroline91 Skrevet 11. januar 2019 #58 Skrevet 11. januar 2019 Trist at Årst gikk ut. Han virker skikkelig likandes.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #59 Skrevet 12. januar 2019 Så en overskrift om "hemmelige fester" i huset med utslåtte deltagere. Skandale, altså 😄 Det er vel uansett ingen som tror at innspillingen foregår slik de prøver å fremstille det? Det vil være rimelig rart og ineffektivt om de faktisk bor i huset like mange uker som sesongen varer, med konkurranser kun en dag i uken. Jeg antar også at de utslåtte deltagerne blir igjen, og ikke blir sendt tilbake igjen til siste program der man later som de har vært borte et par måneder. Regner med de koser seg på et hotell i nærheten mens de venter på at resten gjør seg ferdig. Anonymkode: b33ae...7dd 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #60 Skrevet 12. januar 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så en overskrift om "hemmelige fester" i huset med utslåtte deltagere. Skandale, altså 😄 Det er vel uansett ingen som tror at innspillingen foregår slik de prøver å fremstille det? Det vil være rimelig rart og ineffektivt om de faktisk bor i huset like mange uker som sesongen varer, med konkurranser kun en dag i uken. Jeg antar også at de utslåtte deltagerne blir igjen, og ikke blir sendt tilbake igjen til siste program der man later som de har vært borte et par måneder. Regner med de koser seg på et hotell i nærheten mens de venter på at resten gjør seg ferdig. Anonymkode: b33ae...7dd Det vet vi jo at de gjør. Ikke noe nytt det. De får jo ikke lov å dra hjem. Og regner med at de har noen fester alle samme. Så hva? Det plager ikke meg. Bra program. Liker at det er null dritt kasting. Godt humør og de er snille. Man har selvfølgelig noen favoritter men man liker alle. Man blir på godt humør. Jeg trenger ikke program der krange og sure miner. Anonymkode: 3a842...17b 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå