Brannslangen Skrevet 1. januar 2019 #1 Skrevet 1. januar 2019 I kveld braker det løs med en nok en utgave av dette supre programmet. Ti tidligere idrettsutøvere skal kjempe i mangt og mye, og til slutt skal det altså kåres en "Mesternes mester". Deltagerene er: Lars Berger (39), skiskyting og langrenn Karoline Dyhre Breivang (38), håndball Ann Kristin Flatland (35), skiskyting Hanne Haugland (50), høydehopp Tom Hilde (30), skihopp Karina Hollekim (42), fristil skikjøring og basehopp Glenn Solberg (46), håndball Pål Anders Ullevålsæter (49), motocross og enduro Kine Olsen Vedelden (23), cheerleading Ole Martin Årst (43), fotball Hvem holder dere med? Hvem tror dere vil vinne?
Emma Belikova Skrevet 1. januar 2019 #2 Skrevet 1. januar 2019 Holder med Lars Berger, men tror Pål Anders Ullevålsæter vinner. Han vinner jo alle reality-serier han er med i. 😊 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #3 Skrevet 1. januar 2019 Tipper kanskje Lars Berger vinner, men holder ikke med noen spesiell. Og så håper jeg de endelig kutter ut presentasjonene i hver runde som spoiler mye av hvem som går videre og ikke. Håper også de balanserer øvelsene bedre så det ikke blir så forutsigbart (først ryker de eldste, så kvinnene i tur og orden osv). Men regner med de fortsetter i samme tralten som før. Liker uansett dette programmet, et av få sånne programmer der man slipper å høre masse baksnakking og gnål. Anonymkode: b33ae...7dd 3
smalls Skrevet 1. januar 2019 #4 Skrevet 1. januar 2019 Begynner det i kveld? Hadde jeg ikke fått med meg. Takk 🙂 Vet ikke helt hvem jeg heier på enda. Ikke alle jeg vet hvem er, men er glad John Arne Riise trakk seg. Han trekker seg jo fra alt han er med på 1
Brannslangen Skrevet 1. januar 2019 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2019 Merkelig at en som er nærmest invalid har fått plass i konkurransen. 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #7 Skrevet 1. januar 2019 Er det faktisk noen som følger med på dette showet? Forrige sesong var jo stort sett bare pisspreik... Anonymkode: 77127...6bf
Brannslangen Skrevet 1. januar 2019 Forfatter #8 Skrevet 1. januar 2019 24 minutter siden, AnonymBruker said: Er det faktisk noen som følger med på dette showet? Tidligere sesonger har ligget på rundt millionen i snitt - så, ja! 13
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #9 Skrevet 1. januar 2019 35 minutter siden, Brannslangen skrev: Merkelig at en som er nærmest invalid har fått plass i konkurransen. Hva mener du? Anonymkode: c25e1...1dd
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #10 Skrevet 1. januar 2019 35 minutter siden, Brannslangen said: Merkelig at en som er nærmest invalid har fått plass i konkurransen. Hun var jo likevel ikke sist etter første program. Det er mange som klarer utrolige ting med langt verre skader eller handicap, kunne faktisk vært interessant med en "paralympisk" utgave av programmet en gang. Men selvsagt vanskelig å finne øvelser som gjør det rettferdig med ulike handicap selvfølgelig. Kan ellers bare konstatere at de kjedelige og avslørende presentasjonene av hver deltager fortsetter med uforminsket styrke. Håper i det minste de presenterer to neste gang også, så det kan bli et minimum av spenning rundt hvem som kommer i nattest. Og at de kan bli fortere ferdig med hele presenteringen. Anonymkode: b33ae...7dd 4
Brannslangen Skrevet 1. januar 2019 Forfatter #11 Skrevet 1. januar 2019 14 minutter siden, AnonymBruker said: Hva mener du? Hun mangler muskulatur i det ene låret.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #12 Skrevet 1. januar 2019 Åh, det fikk jeg ikke med meg. Er det noen stor hinder da? Anonymkode: c25e1...1dd
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #13 Skrevet 1. januar 2019 2 timer siden, smalls skrev: Begynner det i kveld? Hadde jeg ikke fått med meg. Takk 🙂 Vet ikke helt hvem jeg heier på enda. Ikke alle jeg vet hvem er, men er glad John Arne Riise trakk seg. Han trekker seg jo fra alt han er med på Hvordan løste de at Riise trakk seg? Anonymkode: 7901a...0b8
Variert skydekke Skrevet 1. januar 2019 #14 Skrevet 1. januar 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ellers bare konstatere at de kjedelige og avslørende presentasjonene av hver deltager fortsetter med uforminsket styrke. Håper i det minste de presenterer to neste gang også, så det kan bli et minimum av spenning rundt hvem som kommer i nattest. Og at de kan bli fortere ferdig med hele presenteringen. Anonymkode: b33ae...7dd Dette tok de tak i for et par(?) sesonger siden. Før første nattest vil det ha vært fire presentasjoner, som inkluderer begge de to som skal i nattest. Neste uke vil det ha vært seks presentasjoner når deltaker nr.2 ryker, uka etter vil det ha vært åtte presentasjoner når deltaker nr.3 ryker osv. Før hadde de vel bare én lang presentasjon per program, og da ble det selvfølgelig veldig forutsigbart.
Variert skydekke Skrevet 1. januar 2019 #15 Skrevet 1. januar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan løste de at Riise trakk seg? Anonymkode: 7901a...0b8 Ole Martin Årst ble hentet inn i siste liten. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #16 Skrevet 1. januar 2019 Riise trakk seg ikke, han var ikke med i utgangspunktet. Ingen kontrakt ble skrevet. Riise trekker seg uansett fra alle realityprogram han er med i, at han ikke ble med i utgangspunktet er like greit. Anonymkode: 4a067...292 8
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #17 Skrevet 1. januar 2019 Kjedelig runde idag. Anonymkode: ae4e9...6b2
Gjest thejohan Skrevet 1. januar 2019 #18 Skrevet 1. januar 2019 Jeg heier på Ole Martin Årst og Karoline Dyhre Breivang. Men om en av de vinner, det er jeg heller usikker på..
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #19 Skrevet 1. januar 2019 Heier på Ullevålseter! Har ennå ikke fått sett dagens episode, men skal se den imorgen. Anonymkode: b2bc6...1ec
BerntHulken Skrevet 1. januar 2019 #20 Skrevet 1. januar 2019 Flatland er jo herlig da. Får dårlig samvittighet og blir på gråten av å slå ut Karoline😍 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå