AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #1 Skrevet 1. januar 2019 Dere her inne som alltid skriver "hvor gammel er du? Er det ikke aldersgrenser her inne? Du kan ikke være mer enn en tenåring" Slike ting, altså jeg forstår meg ikke på det. Hvorfor være så nedlatende mot yngre? Hva oppnår dere!? Ta dere sammen Jeg selv er 25 år men helt ærlig jeg synes det er mere barnslig å begynne å anta at folk er yngre fordi dem virker dumme i dine øyne. Gå av den høye hesten deres for bare fordi du er oppi 50 åra betyr ikke det at du nødvendigvis er mer moden enn en 18 åring. Mer erfaringer ja mest sannsynlig. Men alle burde vel føle seg like velkommen her inne så lenge man er innen for aldersgrensen? Alle problemer er problemer, dine er ikke viktigere fordi du er eldre. Anonymkode: 967de...61c 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #2 Skrevet 1. januar 2019 Enig. Synes det er kjempe teit når folk skal bruke alder som en slags herketeknikk! Er det så ille å være ung liksom? "bli voksen" er faen meg noe annet jeg irriterer meg over. Når er man egentlig voksen? teoretisk sett 18 i Norge, men du er vel ikke sett på som voksen før du har bil, hus , mann/kone og barn. "Bli voksen"= kjedelig, i følge meg. Er også enig i at eldre har det med å bære alderen sin med litt arroganse. De vet liksom mer om alt og alle fordi de er eldre og det er fryktelig irriterende. De bare har rett. Selvfølgelig skjønner man mer enn et barn, men en 40 åring vet ikke nødvendigvis mer enn en 26 åring om alle tema. Jeg kan jo kjenne meg igjen i enkelte ting da. Jeg ser at jeg ikke skjønte så mye som 16-åring som jeg trodde den tiden, men jeg er ikke nedlatende til tenåringene fordi. Anonymkode: 5b29c...5ad 2
SoWhat? Skrevet 1. januar 2019 #3 Skrevet 1. januar 2019 Jeg ser at spørsmålet blir stilt fordi noen skriver noe fryktelig unodent på en negativ måte. Sånn frekt umodent og bare slitsom. Eller når en oppriktig lurer på det fordi alder kan ha betydning fks når det forhol. Her har de fleste mer erfaring uansett, og så kan det være av omtanke fordi en vil hjelpe. Når det er sagt så vet jeg at en av de yngste her inne er absolutt av de klokeste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå