Gå til innhold

Har ikke sigarettpapir!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Å, går det? Poteter har jeg,men blir ikke tobakken våt? 😄 får prøve da! 

Anonymkode: 7306a...2f9

Du har ikke bibel? Den med korn og marihøne som alle får?

Anonymkode: 0a791...d92

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jammen ikke venta så mange svar. Takk!! Trodde det kom til å hagle med spydigheter og moral her 😄

Jeg har nok ingen bibel! Annet papir tenkte jeg var litt farlig å bruke. Men tusen takk for alle forslag. Dere er noen knupper! 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Og til neste gang: Vurder sterkt å faktisk kjøpe deg en pipe. som du kan ha på lur.

Anonymkode: 5e46c...1ea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Haha ikke bare meg altså!

👍

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jammen ikke venta så mange svar. Takk!! Trodde det kom til å hagle med spydigheter og moral her 😄

Jeg har nok ingen bibel! Annet papir tenkte jeg var litt farlig å bruke. Men tusen takk for alle forslag. Dere er noen knupper! 

Kan bruke vanlig hvitt papir i nød og, om det er siste utvei. :) dette må være det raskest løste problemet på forumet her ever haha

Anonymkode: 0a791...d92

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt beste tips er å lete overalt helt til du finner papir. Jeg finner alltid, uten unntak, et par papir en eller annen plass når jeg snur huset opp ned på leting etter det!

Anonymkode: c8c73...346

Det har jeg gjort før ja 😄 men jeg har endevendt både skuffer og skap pluss bil! Det jeg fant var en halv Marlboro:-D  men prøver den potetgreia og den med flaska. Da vet jeg til neste gang også 😄 det verste er jo at jo mer du leter, jo mer stessa blir du! Og har du ikke, så har en aldri så lyst på som akkurat da! 😆

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Å, går det? Poteter har jeg,men blir ikke tobakken våt? 😄 får prøve da! 

DU lager to hull, også putter du sølvpapir i det ene og der legger du tobakken. 

Anonymkode: 83f62...75b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Matpapir. 

Anonymkode: 19c7a...eca

Skrevet

Eple, helst et grønt eple, et filter, et penneskaft. Smaker friskt og tobakken blir ikke raskt tørr. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer meg ikke avgårde før bonden her har måket veien, og han har dessverre ikke mulighet før i morgen. Nei, jeg kan ikke gå da det er tre mil til nærmeste bensinstasjon. Så...nå sitter jeg her uten sigarettpapir. Vet at dere som ikke røyker ikke bryr dere, og det er nå greit det, men dere som røyker selv skjønner dilemmaet! 🙂 det er ikke lett å sitte her uten å røyke før i morgen ettermiddag! Så...hva kan jeg gjøre? Noen kreative sjeler som har  opplevd selv kanskje? Har jo selvfølgelig ikke pipe :-o, men lurte på om det gikk an å lage en av folie? 🤔 det er vel ingen fare med å røyke fra den om det går, for det er jo ting en bruker til mat.

Eller har dere noen andre forslag? Jeg snakker om vanlig røyk altså, så det ikke blir noen misforståelser her 😄 har alltid noe tibakk liggende i krisetilfeller, men når det ikke er papir så er jeg jo like langt eller? Hjelp? 

Da vi var 13-14 røyket vi flaskebong med aluminiumsfolie. Sjekk yputube. 

Anonymkode: 6b092...229

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du ingen som kan komme til deg med papir? Som du kan møte på veien? For det går vel an å gå litt selv om det har snødd 

Anonymkode: 042ec...919

Jeg bor tre km fra hovedveien, og å labbe dit gjennom skauen i 30 cm sne i blåsten ble ikke aktuelt  😄

AnonymBruker
Skrevet

Du får lære deg å planlegge! 

Anonymkode: ccda2...e06

AnonymBruker
Skrevet

Tok den flaskevarianten/bongen jeg. Det må jo være lurt for tobakksrøykere, for den varte jo i tjue minutter med lite tobakk  😄 for røyken samla seg jo i flaska, så varte lenge da! Ja nå har jeg gjort det også 😄 men da er jeg berga til i morgen. Takk for hjelpen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får lære deg å planlegge! 

Anonymkode: ccda2...e06

Det hjalp nok Ts noe veldig! Fantastisk svar! 😁 hva skulle vi gjort uten sånne som deg? 

Anonymkode: 7b03e...e32

• Liker 2
Skrevet

Har brukt vanlig avispapir jeg med bittelitt tape.  Funket det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...