AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #1 Skrevet 1. januar 2019 Jeg vurderer en tur sørover til sommeren. Mitt ev. reiseselskap er usikker. Om jeg nå bestiller en tur for 2 via en av våre store turoperatører og kun en drar. Kan det da bli problemer? Reisen for 2 er betalt. Anonymkode: 9b2ee...0ed
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #2 Skrevet 1. januar 2019 Nei, ikke annet enn at du har betalt for 2 og bare 1 drar, tapte penger. Anonymkode: a5089...0fa
Påkrevd Skrevet 1. januar 2019 #3 Skrevet 1. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke annet enn at du har betalt for 2 og bare 1 drar, tapte penger. Anonymkode: a5089...0fa Med mindre grunnen til at en blir hjemme er noe man kan få tilbakebetalt fra forsikringsselskap. Da må det vel være alvorlig nok sykdom, død i nær familie e.l 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #4 Skrevet 1. januar 2019 For meg er det ikke tapte penger bare jeg får dra som 1 person. Alternativet er å ikke drs i det hele tatt Anonymkode: 9b2ee...0ed
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #5 Skrevet 2. januar 2019 Jeg dro alene da reisefølget mitt avlyste sent kvelden før vi skulle dra, og jeg allerede hadde flydd hjemmefra til Gardermoen. Ga beskjed ved innsjekk at jeg var alene. På hotellet vel fremme syntes de veldig synd i meg 😂 Tror ikke gjøken som ikke ble med prøvde å få noe refundert. Isåfall måtte han nok hatt legeerklæring. Anonymkode: f0c0f...13a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå