Trude5 Skrevet 1. januar 2019 #1 Skrevet 1. januar 2019 Vi tenker oss til Legoland i uke 33, er det mye kø der da? Vi skal kjøre bil fra Oslo og har tenkt på en del steder som kunne vært gøy å være innom: Universeum i Gøteborg Den blå planet i københavn knuthenborg dyrepark legoland legohouse Vi er 4 voksne og 2 gutter på 4 og 9 år. Hva har dere av erfaring med disse stedene? Noe annet vi burde få med oss? Og hvor er det ålreit å overnatte? Gutta er ikke så gla i "skumle" karuseller. Takk for tips
Ginny Skrevet 1. januar 2019 #2 Skrevet 1. januar 2019 Legohouse er mye bedre enn legoland! Legohouse er skikkelig bra 😃 Tivoli i København er og ganske gøy, mange karuseller der som ikke er skumle 😊 Danmark er et flott land å besøke, jeg kjenner jeg er litt misunnelig 😛
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #3 Skrevet 1. januar 2019 I uke 33 er det nok ikke størst rush i Legoland vil jeg tro. Danskene begynner på skolen igjen den uken, og fellesferien er over i Norge. Men folketomt er det jo ikke, så litt kø vil det nok være uansett men ikke som det ville vært i f.eks juli. Stopper dere for å overnatte i Gøteborg og besøke Universeum, bør dere også absolutt besøke Liseberg. De ligger rett ved siden av hverandre. Kan anbefale Hotell Gothia Towers, som ligger rett over gaten for disse attraksjonene. Ellers er det en veldig kort trikketur om man ønsker å bo mer sentrumsnært. Kan da anbefale hotell Radisson Blu Scandinavia. Ligger rett ved trikken og den tar 6 minutter til Liseberg/Universeum. Dette hotellet ligger også rett ved Nordstan (stort shoppingsenter) og handlegater. Men finnes mange hoteller i forskjellige prisklasser her. Selv syns jeg den blå planet var skuffende. Absolutt ikke noe jeg ene og alene ville reist til København for. Tror heller tivoli er mer spennende da. Ved legoland er jo også Lalandia (stort badeland med andre aktiviteter også), og løveparken rett ved. Anonymkode: 0dba6...788
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå