AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #1 Skrevet 1. januar 2019 Jeg har en mistanke at dama mi som jeg har været sammen med i litt over et år nå er utro med meg ved at hun har seg med venninnen hennes. For ca to måneder siden hadde vi fest hjemme, på slutten av nachspielet var ei venninne av dama igjen. Mest ble snakk om å ha trekant da venninna hadde gjord dette før. Dama mi og jeg hadde aldri testet dette ut før. En drøm mange menn vil teste ut følte meg heldig. Var utrolig spennende å se at venninna begynte å kysse dama mi. Jeg kunne ikke vente og gikk rett på sak utrolig digg knulle venninna som er skikkelig fin. Dama satt da å så på mens hun tok på venninna. Etter dette satte venninna seg ned og slikket dama mi jeg merket at hun ikke var komfortabel men det gikk seg til fort da hun nøt dette. Så var det dama mi sin tur. Hun brukte litt tid på slikke ordentlig, men kom i gang så det holdt. Dette gjorde hun en god stund. Det virket som at når hun ble vant til å slikke venninna merket jeg at hun ble opphisset av det. En kul opplevelse, men nå har i etterkant har sjalusien kommet snikende som følge av at dama likte å ha sex med samme kjønn, dette var første gangen. Nå merker jeg at dama plutselig enkelte kvelder skal ta en tur for å besøke venninna som vi hadde sex med. Jeg føler at hun besøker henne mer enn før. Jeg begynner å tenke har de sex sammen bak min rygg? det er vel ikke sånn at ei dame kan få smaken på det motsatte kjønn så raskt etter en slik opplevelse. Er redd hun gjør det slutt. Har jeg grunn til å være sjalu. Pen erfaringer der ute. Hører gjerne Anonymkode: c61aa...6c3 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #2 Skrevet 1. januar 2019 Du måtte lage en erotisk novelle for å få frem poenget ditt? Å hva skal hu gjøre da mener du? Kutte kontakten med venninna si? Anonymkode: d03b6...771 35
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #3 Skrevet 1. januar 2019 Du kommer nok til å ende opp som Ross.... Anonymkode: 084dc...b24 16
BMW 5-serie 535D Skrevet 1. januar 2019 #4 Skrevet 1. januar 2019 Det er da ikke utroskap uansett, utroskap er med en annen mann! Du har også tydeligvis pult venninnen, da er vel ikke det noe problem?? Trolollolo 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #5 Skrevet 1. januar 2019 🤮 Er du sjalu for at dama di får knulle den "skikkelig deilige venninna" mer enn deg Anonymkode: c6d88...8fc 9
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #6 Skrevet 1. januar 2019 Har du noen grunnlag utenom at de ser hverandre oftere? Skjuler hun telefonen/meldinger f.eks? Anonymkode: 757ce...d9e
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #7 Skrevet 1. januar 2019 23 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev: Det er da ikke utroskap uansett, utroskap er med en annen mann! Du har også tydeligvis pult venninnen, da er vel ikke det noe problem?? Trolollolo Ja vi var sammen om dette alle tre. Men etter at dama ble opphisset av å ha sex med samme kjønn ble jeg litt redd for at de to bak min rygg har seg uten at jeg vet noe. Venninna har jo fjor dette før og er da redd for at hun kan være pådriver for at de to koser seg sammen. Men uansett bedre det enn om det hadde vært en mann som kunne blitt til et forhold. Litt mer uskyldig at de i værste fall har seg sammen, da blir det jo med det. Anonymkode: c61aa...6c3
B.Wooster Skrevet 1. januar 2019 #8 Skrevet 1. januar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men etter at dama ble opphisset av å ha sex med samme kjønn ble jeg litt redd for at de to bak min rygg har seg uten at jeg vet noe Så det hadde vært bedre for deg om hun ble med på trekant, uten å bli opphisset av det?? 14
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #9 Skrevet 1. januar 2019 Svar om skjuler mobil, det er ikke noe endring på det, kommer uansett ikke inn på mobilen. Alle har jo låst mobil i dag. Kan hende jeg uroer meg for mye. Bare det at dama ble opphisset av å ha sex med venninna. Sikkert mange der ute som har prøvd å ha sex med venninna. Det er vel ikke sånn at det utvikler seg til å føre det oftere om en er i et forhold fra før. Eller blir det bare en gang der og da med venninna si? Anonymkode: c61aa...6c3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #10 Skrevet 1. januar 2019 1 time siden, B.Wooster skrev: Så det hadde vært bedre for deg om hun ble med på trekant, uten å bli opphisset av det?? Selvfølgelig er det bra alle likte dette. Angrer på hele greia da jeg bare er redd for at dama fortsetter å ha sex med venninna på egen hand. Anonymkode: c61aa...6c3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #12 Skrevet 1. januar 2019 1 time siden, Alterego666 skrev: Spør henne. Tør ikke spørre henne om hun har sex med venninna si, får sikkert til svar hva tror du og en god latter. Hun hadde nok ikke innrømmet det. Kysset henne etter at hun hadde vært der en kveld og fikk følelsen av at det smakte mus av leppene henne, kjenner igjen den smaken, men kan ikke si det for sikker, hun kan jo ha spist ett eller annet som setter igjen smak. Dette gjorde mistanken min ikke noe mindre😩 Anonymkode: c61aa...6c3
Gjest Alterego666 Skrevet 1. januar 2019 #13 Skrevet 1. januar 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tør ikke spørre henne om hun har sex med venninna si, får sikkert til svar hva tror du og en god latter. Hun hadde nok ikke innrømmet det. Kysset henne etter at hun hadde vært der en kveld og fikk følelsen av at det smakte mus av leppene henne, kjenner igjen den smaken, men kan ikke si det for sikker, hun kan jo ha spist ett eller annet som setter igjen smak. Dette gjorde mistanken min ikke noe mindre😩 Anonymkode: c61aa...6c3 Dere har hatt trekant alle tre, så at de har sex er ikke verdens største bombe. De egentlige problemene her er vel din tillit til hennes ærlighet, og sviktende selvtillit som følge av dette?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #14 Skrevet 1. januar 2019 Ja det kan jo godt hende. Hadde du ikke vært frista til det selv om det var din venninde dere hadde med på trekanten og du i etterkant hang med denne venninden? Trekant er i 99% av tilfellene en jævlig dårlig ide! Anonymkode: 382be...474 9
HalldirV2 Skrevet 1. januar 2019 #15 Skrevet 1. januar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en mistanke at dama mi som jeg har været sammen med i litt over et år nå er utro med meg ved at hun har seg med venninnen hennes. For ca to måneder siden hadde vi fest hjemme, på slutten av nachspielet var ei venninne av dama igjen. Mest ble snakk om å ha trekant da venninna hadde gjord dette før. Dama mi og jeg hadde aldri testet dette ut før. En drøm mange menn vil teste ut følte meg heldig. Var utrolig spennende å se at venninna begynte å kysse dama mi. Jeg kunne ikke vente og gikk rett på sak utrolig digg knulle venninna som er skikkelig fin. Dama satt da å så på mens hun tok på venninna. Etter dette satte venninna seg ned og slikket dama mi jeg merket at hun ikke var komfortabel men det gikk seg til fort da hun nøt dette. Så var det dama mi sin tur. Hun brukte litt tid på slikke ordentlig, men kom i gang så det holdt. Dette gjorde hun en god stund. Det virket som at når hun ble vant til å slikke venninna merket jeg at hun ble opphisset av det. En kul opplevelse, men nå har i etterkant har sjalusien kommet snikende som følge av at dama likte å ha sex med samme kjønn, dette var første gangen. Nå merker jeg at dama plutselig enkelte kvelder skal ta en tur for å besøke venninna som vi hadde sex med. Jeg føler at hun besøker henne mer enn før. Jeg begynner å tenke har de sex sammen bak min rygg? det er vel ikke sånn at ei dame kan få smaken på det motsatte kjønn så raskt etter en slik opplevelse. Er redd hun gjør det slutt. Har jeg grunn til å være sjalu. Pen erfaringer der ute. Hører gjerne Anonymkode: c61aa...6c3 Var dette en post om utroskap eller en erotisk novelle? Hvorfor inkludere så mange helt unødvendige detaljer? 17
Chantielle Skrevet 1. januar 2019 #16 Skrevet 1. januar 2019 Om dette er en 'novelle' eller ei,det er dumt å leve ut en fantasi uten å være sikker på at en takler det. Det du forteller er vel et klassisk scenario etter en trekantopplevelse,hvor sjalusi og usikkerhet kommet i etterkant. 5
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #17 Skrevet 1. januar 2019 Forstår ikke hvorfor kaller det en novelle. Selv om det handler om sex så er det fint at detaljene blir med, som at dama hans begynte å like det godt underveis. Ingen vet jo om de fortsetter å ha sex Ts, men du må jo bare spørre. Lær deg litt om kroppsspråk og mimikk som avslører løgn. Så blir det lettere for deg å se om du tror at hun vil juge. Ellers så har en nesten ikke annet valg enn å stole på kjærester. Anonymkode: ccb98...0d8
blaffen Skrevet 1. januar 2019 #18 Skrevet 1. januar 2019 (endret) Så *spør* henne da for F*! Det vil kanskje gjøre det litt lettere om du vektlegger din egen sjalusi fremfor å anklage henne for utroskap. Altså at du sier 'Etter at vi hadde trekant med NN så har jeg vært skikkelig sjalu hver gang du besøker henne'. Du får også tenke ut hva du gjør avhengig av hva hun svarer. Takler du et semi-åpent forhold? Gjør det ting enklere hvis dere lager et forhold av trekanten? Altså at du også får være med.. Jeg skal ikke påstå siste alternativet er enkelt følelsesmessig men 90% av dine mannlige venner vil misunne deg. Edit: Hvis du *ikke* spør kommer usikkerheten og sjalusien til å ete deg opp innvendig.. Endret 1. januar 2019 av blaffen 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #19 Skrevet 1. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forstår ikke hvorfor kaller det en novelle. Selv om det handler om sex så er det fint at detaljene blir med, som at dama hans begynte å like det godt underveis. Ingen vet jo om de fortsetter å ha sex Ts, men du må jo bare spørre. Lær deg litt om kroppsspråk og mimikk som avslører løgn. Så blir det lettere for deg å se om du tror at hun vil juge. Ellers så har en nesten ikke annet valg enn å stole på kjærester. Anonymkode: ccb98...0d8 Du har skjønt bakgrunnen. Det var for å beskrive at hun satte mer og mer pris på å ha sex med dame slik at en skjønner sammenhengen noe som gjør at jeg blir mer usikker etter alt dette. Noen nevnte det ovenfor en dårlig ide sett i etterpåklokskapens lys. Anonymkode: c61aa...6c3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #20 Skrevet 1. januar 2019 Trekant er en svært dårlig idé når man er i et forhold. Jeg syns mye tyder på at de har fortsatt å ha sex. Det er jo ikke normalt å ha sex vennene sine, så i utgangspunktet ville det vært naturlig at det ble litt klein stemning mellom dem. Når de i stedet treffer hverandre oftere enn før, høres det veldig ut som om det er noe muffens her. Dama di ser kanskje heller ikke på dette som ordentlig utroskap, i likhet med hva du selv mener. Anonymkode: bc85d...9c1 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå