AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #1 Skrevet 1. januar 2019 Hei og godt nyttår dere Nå er vi inne i et nytt år og nye muligheter. Jeg har hatt et tøft 2018 år, men prøvd å vært der for andre. Andre har ikke vært der noe særlig for meg.. Har ei venninne, barndomsvenninne som jeg har hatt en veldig god kjemi med, men de siste par tre årene har hun og jeg hatt mindre kontakt. Hver gang hun for motgang kommer hun til meg, og forsvinner med engang livet går på skinner igjen. Jeg har prøvd å tatt kontakt utallige ganger i 2018, men alltid jeg som tar initiativ. For jeg først ja er det ja, kan ta en kaffe en time eller to, så forsvinner hun å har ikke tid på flere uke måneder. Hun treffer andre. Drar ut med andre, konserter, går ut å spiser, aldri tid på jul eller nyttår, ikke kommer hun på besøk heller. Jeg kjenner jeg rett og slett ikke orker mer. Hadde vært noe annet om d kun var meg, men hun prioriterer jo andre venner. Føler meg dum som tar kontakt... Anonymkode: a39f4...0f7
Fireflies Skrevet 1. januar 2019 #2 Skrevet 1. januar 2019 Forsøk å snakk med henne. Om det ikke kommer noe vei, så bør du vurdere å kutte hene ut av livet ditt. 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #3 Skrevet 1. januar 2019 Fireflies: har tatt det opp før, men da ble hun sint og sa hun hadde vært opptatt. Jeg skjønner at folk er travle før juletider, men hun har jo alltid noen unnskyldninger for alt hun må gjøre. Til og med i helgene.. Anonymkode: a39f4...0f7
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #4 Skrevet 1. januar 2019 Bare avvis henne neste gang hun kommer grinende fordi "alle er så slem". Du kommer garantert ikke til å savne en drittkjerring som bare bruker deg som klagevegg i dårlige tider og tar all morroa med andre. Anonymkode: 1cddf...85b 3
Fireflies Skrevet 1. januar 2019 #5 Skrevet 1. januar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fireflies: har tatt det opp før, men da ble hun sint og sa hun hadde vært opptatt. Jeg skjønner at folk er travle før juletider, men hun har jo alltid noen unnskyldninger for alt hun må gjøre. Til og med i helgene.. Anonymkode: a39f4...0f7 Du bør i så fall vurdere å ha 2019 uten henne. Bruk dette året til å knytte nye kontakter. Kanskje dere gjennopptar vennskapet på ett senere tidspunkt, kanskje ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #6 Skrevet 1. januar 2019 Anonym : ja, har bestemt meg for det nå. Er ikke noe mer jeg kan gjøre. Det handler om selvrespekt også, man kan ikke bare gi og gi og blitt avvist og så stå klar når hun ikke har andre. Takk for svar 👍 Anonymkode: a39f4...0f7 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #7 Skrevet 1. januar 2019 Fireflies: Helt enig 👍 takk for svar Anonymkode: a39f4...0f7 1
Gjest O.G. Skrevet 1. januar 2019 #8 Skrevet 1. januar 2019 Det der er ikke ei venninne av deg, det der er en bekjent.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #9 Skrevet 1. januar 2019 O. G. : huff ja, ser ut som det er gått over til bekjentskap. Har følt lenge at d har vært noe, og til og med spurt før om hun ønsker kontakt, sist sa hun ja men handlingene viser noe helt annet. For bare innse det, at hadde hun satt pris på mitt vennskap så hadde hun opprettholdt kontakten. Anonymkode: a39f4...0f7
Gjest O.G. Skrevet 2. januar 2019 #10 Skrevet 2. januar 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: O. G. : huff ja, ser ut som det er gått over til bekjentskap. Har følt lenge at d har vært noe, og til og med spurt før om hun ønsker kontakt, sist sa hun ja men handlingene viser noe helt annet. For bare innse det, at hadde hun satt pris på mitt vennskap så hadde hun opprettholdt kontakten. Anonymkode: a39f4...0f7 Start 2019 med å kutte henne løs.
Gjest tooquiet Skrevet 2. januar 2019 #11 Skrevet 2. januar 2019 (endret) Ta en prat med henne om hvordan du opplever det for slik er ikke ekfte venner. Endret 2. januar 2019 av tooquiet
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #12 Skrevet 2. januar 2019 De fleste trenger en avtale, ikke bare «ta en kaffe til uka», da glemmes det dessverre. Men «møtes på den og den cafeen kl 11». Anonymkode: bd41a...c49
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #13 Skrevet 3. januar 2019 Jeg har hatt det helt likt selv. Hadde ei barndomsvenninne som var min bestevenninne i alle år, helt frem til hun ble singel noen år tilbake og fikk andre «interesser». Merket at hun aldri hadde tid til meg og alltid var irritabel og sliten, for hun fylte opp agendaen sin proppfull. Jeg opplevde også at hun alltid hadde tid til andre, men aldri meg. Jeg husker siste gangen jeg besøkte henne. Da hadde jeg spurt henne om jeg ikke kunne komme opp, men nei, det var så stress og hun hadde så mye å gjøre. Plutselig får jeg snap av at hun har besøk av sin nye bestevenninne, og da spurte jeg hvorfor jeg ikke kunne komme? Javel da, kom opp da, var svaret da. Husker jeg satt der oppe med en klump i magen og hadde det ikke litt gøy en gang. Skjønner ikke hvorfor jeg gadd å bruke tiden min på det. Gikk derfra med en følelse blandet av sinne og tristhet. Aldri tatt kontakt med henne igjen, og hun kontaktet ikke meg heller akkurat... Anonymkode: ce003...ca8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå