AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #1 Skrevet 1. januar 2019 Hei! Er det noen her inne som har evnen til å spå og se hvordan framtiden ser ut? Har et ønske om å bli spådd, kan noen gjøre dette? Ønsker å se hvordan 2019 ser ut. Og generelt livet videre. Anonymkode: 1501b...4da
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #2 Skrevet 1. januar 2019 Hva ønsker du å vite? Jeg kan trekke et engle (Fra Martha) eller et generelt tarot for deg. Anonymkode: c2fe7...665
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #3 Skrevet 1. januar 2019 Et forhold eller relasjon vil ta slutt fordi du merker at det ikke gir deg det du trenger. Du er ikke sikker på hva du trenger, men du vet at det ikke er dette. Du vil først bli litt redd og lei deg, men så ta tiden for å gå inn i deg selv, finne ut hva som mangler, være snill med deg selv, få på plass hva du alltid har lett etter. Du vil bli et mye mer helt menneske både emosjonellt og psykisk, og på den neste store festen ( ala bryllup, dåp, runde bursdager) du går på etter det, vil du møte den rette mannen for deg, men først når du blir det mennesket du skal være. 2019 er et år for å modnes, utvikles, bli hel, og du vil oppnå alt du drømmer om. Kos deg, vær sterk, ikke gi opp! Anonymkode: 9218b...b65
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #4 Skrevet 1. januar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva ønsker du å vite? Jeg kan trekke et engle (Fra Martha) eller et generelt tarot for deg. Anonymkode: c2fe7...665 Takk som svarer! Ønsker å vite hvordan året 2019 ser ut for meg. Hvordan ser livssituasjonen ut? Hvordan ser jeg ut? Håper dette gir mening. Bare å si ifra hvis det ikke gjør det. Anonymkode: 1501b...4da
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #5 Skrevet 1. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et forhold eller relasjon vil ta slutt fordi du merker at det ikke gir deg det du trenger. Du er ikke sikker på hva du trenger, men du vet at det ikke er dette. Du vil først bli litt redd og lei deg, men så ta tiden for å gå inn i deg selv, finne ut hva som mangler, være snill med deg selv, få på plass hva du alltid har lett etter. Du vil bli et mye mer helt menneske både emosjonellt og psykisk, og på den neste store festen ( ala bryllup, dåp, runde bursdager) du går på etter det, vil du møte den rette mannen for deg, men først når du blir det mennesket du skal være. 2019 er et år for å modnes, utvikles, bli hel, og du vil oppnå alt du drømmer om. Kos deg, vær sterk, ikke gi opp! Anonymkode: 9218b...b65 Takk, men vet ikke om dette stemmer dessverre. Kommer ikke til å gå på en stor fest eller sammenkomst i 2019 - dette er noe jeg vet. Men takk som prøvde. Anonymkode: 1501b...4da
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #6 Skrevet 1. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk, men vet ikke om dette stemmer dessverre. Kommer ikke til å gå på en stor fest eller sammenkomst i 2019 - dette er noe jeg vet. Men takk som prøvde. Anonymkode: 1501b...4da Det burde du. Ta det du blir tilbydt. Anonymkode: 9218b...b65
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #7 Skrevet 1. januar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: Takk som svarer! Ønsker å vite hvordan året 2019 ser ut for meg. Hvordan ser livssituasjonen ut? Hvordan ser jeg ut? Håper dette gir mening. Bare å si ifra hvis det ikke gjør det. Anonymkode: 1501b...4da Det gjør det ikke, får ingen følelse fra kortene for deg. Anonymkode: c2fe7...665
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #8 Skrevet 1. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det burde du. Ta det du blir tilbydt. Anonymkode: 9218b...b65 Tviler på at det vil dukke opp noe slikt, men. Forholdet vil nok ikke ta slutt, dette er noe jeg kan love deg. Hvorfor sier du dette, hva ser du? Selvom det er noe du ser, må dette ikke skjer? For forhold er f.eks. noe man må jobbe med osv. Kan jeg spørre hva annet du ser? Hvordan ser 2019 ut? Hvor vil jeg være? Anonymkode: 1501b...4da
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #9 Skrevet 1. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det gjør det ikke, får ingen følelse fra kortene for deg. Anonymkode: c2fe7...665 Hva mener du? Så du kan ikke se noe i 2019 for meg? ;/ Anonymkode: 1501b...4da
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #10 Skrevet 1. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tviler på at det vil dukke opp noe slikt, men. Forholdet vil nok ikke ta slutt, dette er noe jeg kan love deg. Hvorfor sier du dette, hva ser du? Selvom det er noe du ser, må dette ikke skjer? For forhold er f.eks. noe man må jobbe med osv. Kan jeg spørre hva annet du ser? Hvordan ser 2019 ut? Hvor vil jeg være? Anonymkode: 1501b...4da Det er ikke kjærlighet i relasjonen som tar slutt, da er det ikke kjærlighetsforholdet ditt, dette er noe du ikke lenger trenger. Anonymkode: 9218b...b65
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #12 Skrevet 1. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke kjærlighet i relasjonen som tar slutt, da er det ikke kjærlighetsforholdet ditt, dette er noe du ikke lenger trenger. Anonymkode: 9218b...b65 Ok, så det er en annen relasjon som tar slutt? Men du skrev i sta at jeg ville møte mannen i mitt liv? Anonymkode: 1501b...4da
Gent82 Skrevet 1. januar 2019 #13 Skrevet 1. januar 2019 Jeg ser....et lyskryss og sviktende bremser.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #14 Skrevet 1. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ok, så det er en annen relasjon som tar slutt? Men du skrev i sta at jeg ville møte mannen i mitt liv? Anonymkode: 1501b...4da Hvis du går gjennom all den forandringen du har foran deg, er du nok en annen person til slutt, og møter mennesker som passer deg bedre enn de du er med nå, men det betyr jo ikke at du automatisk gr for dem. Du har jo fortsatt fri vilje oppi dette, og ikke alt høres like logisk ut nå som om 10 mnd feks. Jeg legger tarot kort. Anonymkode: 9218b...b65 1
Sillyline Skrevet 1. januar 2019 #15 Skrevet 1. januar 2019 Kjære deg. Gi blaffen i spåingen. Ta fremtiden din i egne hender, og jobb mot de målene du vil nå. Om du klarer det eller ikke, er ikke bestemt på forhånd eller noe som andre ser. Det avgjøres av om du jobber riktig, hardt nok og har motivasjon nok. Har du dette, klarer du det meste. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå