Gå til innhold

Jeg kastet vekk mye penger på gott&blandet original. Det som var oppi var skuffende!!!!!!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte meg 4 stk store poser med godt&blandet original, men da jeg åpnet posen begynte jeg å gråte. I den var det minimum 80% lakris, og maks 20% med andre smaker. Jeg liker ikke lakris, og husker fra i fjor nårjeg kjøpte den så vær det lite lakris, kanskje 10-15% bare. Jeg føler meg lurt, det skal være blandet og ikke nesten bare en sort, kan jeg reklamere på både den jeg åpnet og de 3 andre posene?

Anonymkode: 51390...513

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte meg 4 stk store poser med godt&blandet original, men da jeg åpnet posen begynte jeg å gråte. I den var det minimum 80% lakris, og maks 20% med andre smaker. Jeg liker ikke lakris, og husker fra i fjor nårjeg kjøpte den så vær det lite lakris, kanskje 10-15% bare. Jeg føler meg lurt, det skal være blandet og ikke nesten bare en sort, kan jeg reklamere på både den jeg åpnet og de 3 andre posene?

Du får sikkert pengene tilbake for de tre uåpnede.

Anonymkode: d679f...a67

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Legger til at det var godtebiten i Sverige jeg kjøpte de på for et par dager siden og ikke en norsk butikk hvis det har noe å si?

Ts 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Legger til at det var godtebiten i Sverige jeg kjøpte de på for et par dager siden og ikke en norsk butikk hvis det har noe å si?

Ts 

I fysisk butikk? Om du har kvitteringen så kan du høre med butikken neste gang du er der.

Skrevet

Neste gang får du kjøpe vingummien i løsvekt, så slipper du dette problemet. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selg de videre til en venn som elsker lakris? :arwen:

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

I fysisk butikk? Om du har kvitteringen så kan du høre med butikken neste gang du er der.

Ja i fysisk butikk på Svinesund. Ja jeg har kvitteringen, så jeg har rett på bytte til annen være av de 3 andre? Vil ikke dumme meg ut i butikken heller ligsom om de ikke tar reklamasjon?

• Liker 1
Skrevet

Haha. Det er jo lakrisen som er det eneste gode med Godt&Blandet.

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Meadow skrev:

Neste gang får du kjøpe vingummien i løsvekt, så slipper du dette problemet. 

Vil helst ikke ha noe i løsvekt da det er uhygienisk, mange som hoster og diverse på det som ligger åpent.

Ts 

AnonymBruker
Skrevet

Selg de videre til en venn som elsker lakris? :arwen:

Jeg kjenner dessverre ikke så mange som liker lakris her jeg bor.

Ts 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Brannslangen skrev:

Du kan gjerne kjøpe de tre andre posene om du vil? 

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja i fysisk butikk på Svinesund. Ja jeg har kvitteringen, så jeg har rett på bytte til annen være av de 3 andre? Vil ikke dumme meg ut i butikken heller ligsom om de ikke tar reklamasjon?

Det regner jeg med at går helt fint :)  Kontakt personalet før du går inn til selve selvbetjeningsområdet, slik at de ikke tror at de tre posene er noe du ikke har betalt for.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil helst ikke ha noe i løsvekt da det er uhygienisk, mange som hoster og diverse på det som ligger åpent.

Ts 

De selger vel også vingummi i store plastesker med lokk som er uåpnet? Kontakt betjeningen hvis du ikke finner dette, og spør om du kan få kjøpe dette om du ønsker det.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du kan da kjøpe store kasser uåpnet godis! Du trenger da ikke å kjøpe de som er åpnet.

Anonymkode: b0e7c...097

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kan da kjøpe store kasser uåpnet godis! Du trenger da ikke å kjøpe de som er åpnet.

Anonymkode: b0e7c...097

Nettopp :) NB åpne en av de og sjekk at det ikke er 90% lakris da ts! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Begynte du å gråte pga godteri?

Anonymkode: 5b62f...332

• Liker 16
Skrevet

Jeg elsker lakris og hos meg er det alltid veldig lite av det i posen. Så tror det kan være veldig tilfeldig hva blandinsratioen er. Men send en klage inn på det. Er de like flinke som Freia får du en erstatning :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Begynte du å gråte pga godteri?

Anonymkode: 5b62f...332

Dette er hvorfor jeg leser KG! Jeg ender opp med å fundere over hvordan hverdagen til en person som gråter over for mye lakris i en godteripose. Jeg vil aldri få svaret, men det er veldig spennende.

Anonymkode: 7cecc...b89

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Brannslangen skrev:

Man er heldig om man i det hele tatt takler noen av bitene i "Vondt&Sammensmeltet". Lakrisen kan man i det minste få i seg.

Anonymkode: f77ce...04c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det regner jeg med at går helt fint :)  Kontakt personalet før du går inn til selve selvbetjeningsområdet, slik at de ikke tror at de tre posene er noe du ikke har betalt for.

Jeg får prøve neste gang jeg drar til Sverige. Hvor lang er fristen i Sverige på reklamasjon, er den lik som i norge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...