AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #1 Skrevet 1. januar 2019 Eg gjekk med stayups i går, nye frå HM. Vanleg storleik, dei sat fint på heile kvelden. Men når eg vakna i dag, har eg irriterte "ringar" rundt begge låra etter silikonkanten …. Klør pittelitt, heilt sikkert ufarleg, men er det nokon som har opplevd dette? Brukar jo ofte same type, men har aldri sett dette før …. Anonymkode: 441dd...02a
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #2 Skrevet 1. januar 2019 Ja, opplever det samme. Usikker på om det er en allergisk reaksjon på plasten. Eller om det rett og slett er varme+svette som har ført til utslett akkurat der plasten er. Stopper meg ikke fra å bruke slike en gang innimellom Anonymkode: 51bee...14d
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #3 Skrevet 1. januar 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, opplever det samme. Usikker på om det er en allergisk reaksjon på plasten. Eller om det rett og slett er varme+svette som har ført til utslett akkurat der plasten er. Stopper meg ikke fra å bruke slike en gang innimellom Anonymkode: 51bee...14d Ja det er borte nå, så har nok vore varmeeksem eller -utslett, ja .. Stoppar nok ikkje meg heller! Anonymkode: 441dd...02a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå