Gå til innhold

jumpsuit for de under 160!!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det virkelig ikke jumpsuits som passer oss under 160? Er selv 159cm og XS er for stort og langt for meg. Er det noen der ute som har kommet borti jumpsuits som er korte nok, og sitter bra på? Vil helst ha med sleng i beina🙌

Anonymkode: 47edf...89a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får regne med å legge opp bena da, så er det nok ikke så vanskelig å finne noen fine. 

Anonymkode: d523e...495

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 170 høy, og alle er forkorte i beina. Bruker m i bukser og s i overdeler. 

Anonymkode: 2a4ca...16b

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er 170 høy, og alle er forkorte i beina. Bruker m i bukser og s i overdeler. 

* for korte.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 162 cm, og har en jumpsuit som er litt lang (str 40), men ikke verre enn at et par med høye hæler, eller noen minutter med nål og tråd, løser det problemet.

Men det kommer jo like mye an på kroppen din, som på klesplagget.

Jeg har kort overkropp og lange bein, og opplever at de fleste bukser passer meg greit.  Mitt største problem er å finne topper som sitter pent.

En person som er like høy som meg, med lang overkropp og korte bein vil ikke oppleve det samme.  De vil få problemer med beinlengden på buksene.

Anonymkode: 71c61...3e7

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Du får regne med å legge opp bena da, så er det nok ikke så vanskelig å finne noen fine. 

Anonymkode: d523e...495

oftest ikke bare beina som er problemet, men at midje havner langt nede på rumpa. Hilsen en på 159... 

Anonymkode: 15359...7e5

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper fra feks ASOS petite

Anonymkode: 7375d...2d7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...